265.



Pełnoziarniste tosty z bananem, capri, kakao i solą, kawa orzechowa



Ostatni dzień naleśnikowej akcji, ale po imprezie do 2 w nocy jakoś nie chciało mi się stać przy patelni ;)
Postawiłam na coś szybkiego i jak się okazało pysznego! Jedliście już tosty w takim wydaniu? Jeśli nie, to polecam serdecznie.

 

Tosty z bananowo-kakaowym twarożkiem
4 kromki chleba tostowego
dojrzały banan
kawałek sera capri (lub twarogu) - u mnie ok. 60g
łyżeczka kakao
szczypta soli
Ser rozgniatamy z 3/4 banana, kakao i solą. Smarujemy pieczywo, układamy resztę banana i zapiekamy w tosterze do chrupkości.











 A teraz czas zacząć ostatni weekend wakacji. Po pół roku nicnierobiena ciężko będzie wrócić do książek...


Komentarze

  1. Ja się do Ciebie wpraszam na tydzień albo dłużej i chcę jeść z Tobą te kanapkowe śniadania! :) Jesteś w nich mistrzynią, no! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh pysznie, smacznie, zdrowo - no idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosty wyglądają idealnie, słodkiej wersji jeszcze nie jadłam, ale brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co za pychota !! ty jesteś mistrzynią kanapek jednym słowem ;* korzystaj z ostatnich dni, będzie dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt Cię od razu do książek nie zagoni, zajmiesz się tym w czasie styczniowej sesji:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zrobiłaś mi smaka na takie połączenie!
    A do książek może będzie na początku ciężko wrócić, ale dużo pozytywnego myślenia i dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  7. tosty tosty tosty <3 uwielbiam je z twarożkiem

    OdpowiedzUsuń
  8. nie próbowałam, ale widzę że przez to wiele traciłam. Muszę koniecznie nadrobić zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się wystraszyłam, że to banan z mielonką! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja po dwóch miesiącach (mimo, że czytałam lekturę i zajrzałam do chemii i biologii) nie umiem się wziąć za książki... Zamiast uczyć się matmy właśnie tu siedzę...

    OdpowiedzUsuń
  11. chcęęę takiego tostaaaa *__*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tostów z takim nadzieniem to nie robiłam :D
    Kochana ta mąka nie jest wcale taka droga ;) Za opakowanie 250g dałam około 8zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale bym zjadła takie tosty! Dawno ich nie jadłam, nawet na wytrawnie..

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam tostera, brat zabrał :< a tęsknię za takimi smakami...

    OdpowiedzUsuń
  15. szybko, prosto i smacznie :)

    Dołączyłam do grona obserwatorów :)

    zapraszam w wolnej chwili do siebie :D

    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)