1004.gofry


Sezamowe gofry zapiekane z jajkiem podane z bananem, sezamem i sosem kakaowym
30B/25T/50W



Miały być z tahini, ale po otworzeniu słoiczka moim oczom ukazała się dorodna pleśń... Mówię Wam, straszne przeżycie! Tak czy siak, gofry wyszły pyszne, potwierdzi to nawet Tofik, który całym swym psim urokiem próbował mnie oczarować żeby dostać kawałek z jajkiem :D No i dostał, mały manipulant, bo wie, że jestem uległa na jego smutny pyszczek i łzawe oczka ;) A dołóżcie do tego stójkę i machanie łapkami...

Komentarze

  1. O rany, te gofry wyglądają smakowicie! Narobiłaś mi na nie ogromnej ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbuję :)
    Może zerkniesz?

    efeel.wordpress.com

    << CZY LODY ODCHUDZAJĄ? Co zjeść na zdrowe śniadanie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej...dziwne...mi nigdy żadne masło nie spleśniało! :o Jakoś musiała się tam dostać moze woda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam :)

    Zapraszam do mnie :
    thedorotha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędne! Wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)