776. Skworcu


 Kasza jaglana z jabłkiem, truskawkami, ubitym białkiem, pistacjami, twarożkiem grani, babką płesznik i mieloną wanilią



Wczorajszy egzamin jakimś cudem zdany na 4 więc można rozpocząć wakacje :) Nie mam pojęcia co będę podczas nich robić, ale na razie pracy nie szukam, bo 4 lipca wyjeżdżam na tydzień. Się zobaczy. Na pewno chcę do października zrobić kurs trenera i jeszcze bardziej wziąć się za siebie. Tyle wolnego czasu, nie może się zmarnować.

Wczoraj w nagrodę dostałam od kuriera paczkę od Skworcu :D A w niej:
Kakao naturalne, biały mak, migdały, nerkowce, pistacje, wiśnie suszone, mąka ryżowa, mąka orkiszowa, babka płesznik, ostropest mielony, ryż czerwony i jaśminowy, masło orzechowe, popping z amarantusa, komosa ryżowa, kasza jaglana, pomidory suszone, sezam i sól himalajska
No jak tu nie uwielbiać tego sklepu, zwłaszcza, że wszystkie produkty są najwyższej jakości i nigdy się nie zawiodłam.

Komentarze

  1. Gratuluję zdanego egzaminu! :D Kurs trenerski? To jak już będziesz miała to zgłaszam się na pierwszą podopieczną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten pomysł wykorzystania kaszy jaglanej;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na kursie! :) Uwielbiam te pistacje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! :)
    uwielbiam surowe pistacje, najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara! Podzieliłabyś się trochę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :) kurs trenera-super, może kiedyś też coś mi się uda w tym kierunku zdziałać :)
    Taka paczka od skworcu... genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje, teraz wypoczywaj! :) Nagroda godna pozazdroszczenia :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, wiedziałam, że będzie dobrze! :)
    Niech te wakacje będą najlepsze pod słońcem :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam aspiracje na trenera! :D
    Gratulacje! Widzę, że dużo cudów doświadczasz :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdanego egzaminu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję !!! :D
    Uwielbiam Twoje miseczkowe śniadanka, ponieważ wszystko zawsze ze sobą współgra :)

    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no, piękna ocenka! A ta kasza jaglana tak lekko i puszyście się prezentuje. I te pistacje <3 A paczki bardzo zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję w takim razie! Teraz odpoczywaj ;)
    Jak ja dawno nie jadłam grani!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie pięknie jasne zdjęcia! Mimo że tak ponuro za oknem od rana u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! :) I zazdroszczę śniadania (pycha!) oraz paczki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)