876.


 Placek marchewkowo-bananowy z orzechami włoskimi podany z kremem kasztanowym i resztą banana
 30B/15T/55W


Krem kasztanowy był częścią mojego prezentu urodzinowego od chłopaka. Wrażenia? Ma specyficzny smak, ale jest dobry i słodki, idealnie pasuje właśnie jako dodatek do placków, omletów, owsianek czy kasz.

PRZEPIS /porcja/
30g mąki (u mnie orkiszowa)
mała marchewka
jajko
15g odżywki białkowej (można pominąć i posłodzić)
banan
mleko/woda do konsystencji 
cynamon, szczypta soli i proszku do pieczenia
dowolne dodatki, u mnie krem kasztanowy
Mąkę wymieszać z przyprawami i odżywką. Zetrzeć marchew, dodać pół pokrojonego banana i wbić jajko. Dokładnie wymieszać dolewają płynu aż do uzyskania konsystencji gęstej śmietany. Dorzucić orzechy. Smażyć na rozgrzanej patelni z obu stron. Podawać z resztą banana i dowolnymi dodatkami.


Komentarze

  1. marchewka i orzechy włoskie- super duet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohoho, Twój chłopak umie dogodzić! :) marchewka na słodko - mój ideał <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki chłopak to skarb! :P Wspaniały omlet. Ja znów wpadłam w wir omletowy i goszczą u mnie niemalże codziennie ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Placek idealny, też chce krem kasztanowy! :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Jutro robię na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)