798.



Omleciki jabłkowo- śliwkowe, z waniliową odżywka białkową, słonecznikiem i cynamonem podane z porzeczkami
 33B/13T/70W


PRZEPIS /porcja/
40g mąki (u mnie orkiszowa)
jajko
białko jaja
15g odżywki białkowej (u mnie waniliowa)
małe jabłko
dwie śliwki
łyżka słonecznika
porzeczki
cynamon, szczypta soli
Suche składniki mieszamy. Dodajemy pokrojone drobno jabłko i śliwki. Białka oddzielamy od żółtek i ubijamy na sztywna pianę. Dodajemy do suchych składników żółtko, mieszamy. Potem łączymy delikatnie z białkami. Smażymy z obu stron na teflonowej patelni.


Smakowały super z taką smażoną śliwką!
Ja się zaraz zbieram na trening, choć dzień aerobów lubię najmniej, ale czasem trzeba.
A po powrocie biorę się  za robotę, bo od jutra mam gościa ;)

Komentarze

  1. Muszę zacząć włączać śliwki do mojego jadłospisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealna alternatywa dla mnie, bo nie umiem smażyć jednego konkretnego omleta poza cesarzem :P
    Tradycyjnie muszę poruszyć temat, o którym wspomniałaś: ile razy w tygodniu robisz aeroby? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o same aeroby to raz/ dwa razy w tygodniu, ale raczej raz, bo są okropnie nudne :D

      Usuń
  3. aa właśnie jak Ci idą ćwiczenia? :)
    wszystkie placki/omlety z owocem w środku smakują świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra odmiana od jednego dużego omleta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, w końcu i ja będę mogła sobie zrobić takie pyszne placki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać aż skarmelizuję śliwki!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne są takie małe omleciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Placki jeszcze mi wychodzą, wiec na pewno takie przygotuje ;) Podziwiam za wytrwałość w ćwiczeniach :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jesteś królową omletów, omlecików i placuszków ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)