795.


Kakaowe płatki jęczmienne z bananem, śliwkami, nugatową odżywką białkową, twarożkiem, orzechami kemiri i babką płesznik
29B/16T/66W



Po fali upałów nadeszła fala deszczu. Już nie wiem czy śmiać się czy płakać, ale plus jest taki że w końcu, od 6 dni udało mi się przespać 8 godzin. 
Tymczasem idę sobie znaleźć jakieś kreatywne zajęcie żeby nie wpadł mi do głowy pomysł zawitania na siłowni. Mięśnie też muszą odpocząć. Za to wieczorem w końcu dam upust kobiecej naturze plotkując do upadłego, huehue :D
 

Komentarze

  1. Jak często ćwiczysz na siłowni? Ostatnio brat dał mi reprymendę, że powinnam maksymalnie 3 razy w tygodniu... ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siłowo 4 razy i raz aeroby. ale czasami tak mi się nudzi że idę na jakiś aerobik. a średnio co 2 tygodnie wypada mi 3 czy 4 dni restu jak jestem u chłopaka. także chaos ;)

      Usuń
  2. ja bym się śmiała,taka pogoda potrafi zdołowac człowieka.Ani to wyjśc,ani...wyjśc..
    Ja nie mogę spać w nocy,jest mi duszno chociaż za oknem pada i jest chłodno.Nie rozumiem tego :D

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie bogato wypchane miseczki :)
    I ciekawią mnie te orzechy kemiri - nigdy ich nie jadłam i muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie mają jakiegoś charakterystycznego smaku

      Usuń
  4. Może w podjęciu decyzji odnośnie płaczu czy śmiechu ułatwi informacja, ze nad morzem od miesiąca 4dni w tygodniu pada wieje i jest 18'C ;)
    Słuszna decyzja w kwestii mięśni a plotowanie... toć nie grzech!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie dzień się zapowiada, a jeszcze ciekawiej wieczór - udanej niedzieli! :*
    u mnie słońce na przemian z wiatrami i lekkim deszczem, zobaczymy co z tego będzie :D oby nie burza!

    OdpowiedzUsuń
  6. JA się wczoraj wygadałam... i dzisiaj.. i jutro w sumie też, się wygadam xd Udanego wieczoru :D
    Oj, ale bym śliwek zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Orzechy kemiri to dla mnie najohydniejsze orzechy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kobieca potrzeba plotkowania została zaspokojona wczoraj :D miłego odpoczynku!
    Taka czekoladowa miseczka i mi by się przydała (;

    OdpowiedzUsuń
  9. Orzechy kemiri? Pierwsze słyszę, brzmi ciekawie :P Ale w połączeniu z jęczmienianką prezentują się bardzo zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam! Cóż to za orzechy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, już dawno nie jadłam tych płatków.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)