794.gofry


Białkowe gofry orkiszowe podane z bananem, malinami, miętą i płatkami migdałów
25B/17T/72W



Ich zapach przypomina beztroskie wakacje, smak rozpala kubki smakowe, są niezwykle chrupiące i bez problemu poradziła sobie z nimi moja słaba gofrownica. Potrzebujecie dalszej rekomendacji? ;)

PRZEPIS /porcja/
40g mąki orkiszowej
dwa białka jaj
15g odżywki białkowej (u mnie waniliowa)
mleko
łyżka wiórek kokosowych
szczypta proszku do pieczenia, soli i cynamonu
tłuszcz do gofrownicy
Wszystkie składniki mieszamy. Ciasto powinno mieć konsystencję gęstej śmietany. Wylewamy na rozgrzaną, natłuszczoną gofrownicę i pieczemy do chrupkości. Podajemy z dowolnymi dodatkami.


Korzystając z bezsenności dobrze było powłóczyć się wczorajszej nocy po magicznym Lublinie w dobrym towarzystwie. Ogień, magia, akrobatyka i muzyka to doskonałe połączenie. Kilka słów o Carnavale dodam jak się skończy, bo może do tej pory uda mi się zrobić więcej zdjęć ;)

Komentarze

  1. Jak ja tęsknię za moją gofrownicą, która dzielnie czeka na mnie w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. rekomendacja zdecydowanie wystarczająca- teraz tylko proszę o kopa, żeby mi się chciało szukać gofrownicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz go ode mnie! jak zrobisz je raz to już gofrownicy nie schowasz przez jakiś czas :D

      Usuń
  3. Szkoda że nie mam gofrownicy,wygląda pysznie!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia i znowy te gofry których nie mogę mieć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie ta moja gofrownica... nie wierzę, że tak dawno jej nie odpalałam... ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wyobrażam sobie ich zapach, musiał być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznie wyglada jak bedzie smakowac się okaże :>
    Podobno jakoś trzeba się reklamowac ja po prostu zapraszam na swojego bloga troche ostatnio go zaniedbała już miała go usuwać lecz usidłam i bire się za niego od nowa remontuje go tak jakby. Jestem otwarty na krytyke i na oceny i porady :>
    Z góry dziękuje i życze miłego dnia i powiedzenia w karieże blogerki :>
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Góry jak i spaceru nocą to zdecydowanie moje ulubione rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie wpadłam na gofry na samych białkach, olśniłaś mnie :) Ah, nocne spacery w wakacje, chyba nie ma nic lepszego ;)

    http://theplateofblackdog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zapomniałaś jeszcze dodać, że tak podane wyglądają niesamowicie kusząco a i smakować musiały na pewno na piątkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie na takie letnie, wakacyjne i bardzo chrupiące wyglądają ♥ Porywam jednego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozmarzyłam się zarówno nad goframi jak i Lublinem nocą. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moge dać troszke mniej mąki na rzecz białka ? np. 30 gram mąki i 10 gram białka? chcialabym uzyskac dwa gofry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że tak, choć ten trzeci to już taki malutki zawsze wychodzi, można upiec w sumie i dwa z tego przepisu :)

      Usuń
  14. o , u mnie też wczoraj byly gofry ! wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)