770.omlety



Placki orkiszowe z bananem, karmelową odżywką białkową, słonecznikiem i wiórkami kokosowymi podane z karmelowym Waldenem i truskawkami



 
Przepyszne i robi się ekspresowo! Chyba znów polubię smażenie placków ;)



PRZEPIS /porcja/
40g mąki (u mnie orkiszowa)
jajko
15g odżywki białkowej (u mnie karmelowa)
banan
trochę mleka
łyżka słonecznika i wiórek
szczypta proszku do pieczeni, cynamon
dowolne dodatki
Wszystkie składniki mieszamy, dodajemy pokrojonego drobno banana. Smażymy na teflonie na małym ogniu.

Komentarze

  1. Wyglądają świetnie, muszę zapisać przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tym, że takie 2 placko-omlety wyszły :D orkiszowe najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi trukskawkami prezentują się fenomenalnie!
    Też mam zamiar wrócić trochę do smażenia placków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale naszła mnie ochota na takiego placka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Następnym razem rób podwójną porcję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli coś jest KARMELOWE i do tego ORKISZOWE to szybko powinno znaleźć drogę do mojego żołądka

    OdpowiedzUsuń
  7. smażenie placków jest całkiem przyjemne, ja bardzo lubię to robić... chyba aż za często? nieeee! placków nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne placuszki!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam od zawszę lubię smażyć placki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie polubię dopóki nie wymienię patelni :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak karmelowo ♥ Takie placki mogłabym jeść codziennie!

    http://poranny-talerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też niedawno przypomniałam sobie jakie to proste i przyjemne - też wracam do plackowania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)