727.strączki



Kakaowe trufle z fasoli


Ostatnio zakochałam się w słodkościach z fasoli. Jak tak dalej pójdzie będę ją jadła codziennie, i na słodko i na słono :D Fasolowe brownie zjadam regularnie (przy okazji w pyszny sposób uzupełniając białko), a te trufle również skradły moje serce. Pierwszy raz robiliśmy je w Krakowie i zyskały aprobatę wielkiego mięsożercy, także to już coś (; Ekspresowe w przygotowaniu, rano wyciągamy prawie gotowe śniadanie. Polecam Wam całym sercem! 

 
Kakaowe trufle z fasoli /2 porcje/
puszka białej/ czerwonej fasoli
dojrzały banan
50g odżywki białkowej (u mnie karmelowa i waniliowa)
20g płatków owsianych
łyżka płatków migdałowych
łyżka słonecznika
łyżka kakao
szczypta soli i wanilii
Fasolę odsączamy i płukamy, wrzucamy do miski. Dodajemy resztę składników, blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Wkładamy na noc do lodówki. Rano formujemy kulki i odtaczamy w wiórkach i kakao. Zajadamy sami lub we dwójkę, bo są idealne do dzielenia (;
Dodatki możecie dowolnie modyfikować, mi już chodzą po głowie inne kombinacje.

Komentarze

  1. Są sycące i dają dużo energii z rana, którą można potem spożytkować na siłowni.
    Polecam. Mięsożerca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki się do nich zabieram, a są świetną alternatywą dla słodyczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fasolowe wypieki, trufle i kremy wielbię całym sercem :D I dziwi mnie, że kiedyś kręciłam na nie nosem :O Bo teraz jak ty mogłabym je jeść codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ja bym dała za takie trufle- już nie wiem ile czasu się do nich zabieram:D

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie zakocham się w tych truflach, niech no tylko kupię fasolę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też dzisiaj fasolowo :D Bo przecież - "nie lepiej zrobić z fasoli?" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Schrupałabym bez zastanowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa smaku takich fasolowych trufli ale jak z dodatkiem kakao to na pewno pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! :) u mnie fasola dzisiaj do obiadu była, ale takie trufle to bym wcięła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fasolowe brownie już piekłam, teraz przyszedł czas na te trufle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fasolowe słodycze na prezydenta!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam okazji ich przygotować, ale coś czuję, ze w tym tygodniu zagoszczą i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby tylko moja lodówka nie świeciła teraz pustkami-brałabym się za nie natychmiast! Tymczasem lądują na liście "do zrobienia" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nadal z fasoli robiłam tylko smalec i pastę :/ Muszę zabrać się za fasolowe słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabym tutaj przekopiować Twój komentarz jaki u mnie napisałaś i wkleić go w tę rubryczkę! Pasowałby idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No nie, kolejna kuuuusi! :D Chyba jestem jedyną osobą, która jeszcze ich nie robiła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wierzę, że to tak banalne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)