721.


Jaglany bananowy serniczek dwukolorowy, herbata Pu-Erh Slim


Został tylko rodzinny obiad i po świętach. Muszę Wam się przyznać, że przez wczorajszą wizytę u babci nie udało mi się wytrwać w postanowieniu. Rodzina naznosiła tyle pyszności, że mój słaby system obronny poległ. Nie pomogło nawet ciasto fasolowe, które wyszło pyszne. Trochę szkoda, ale z drugiej strony jeden dzień przecież niczego nie zmienia. Od dziś już pełna kontrola nad sobą. Może nawet zaraz poskacze z FitnessBlender, bo spaceru w Lany Poniedziałek nie ma co ryzykować ;)

Jak mijają Wam święta?

 
Jaglany bananowy serniczek dwukolorowy /porcja/
40g kaszy jaglanej
100g twarożku (u mnie grani)
jajko
łyżka  kakao
banan
łyżka wiórek kokosowych
łyżka jogurtu naturalnego
opcjonalnie słodzik
szczypta soli i sody oczyszczonej
Kaszę jaglaną ugotować. Gdy trochę przestygnie dodać twarożek, żółtko, sodę i banana i porządnie zblendować. Masę rozdzielić na dwie miski po równo, do jednej dodać kakao i dokładnie wymieszać. Do drugiej części dodać łyżkę wiórek kokosowych oraz jogurt, wymieszać. Ubić białko ze szczyptą soli i  wyłożyć po równo do każdej masy. Wymieszać. Masy przełożyć do kokilki, najpierw ciemną, a potem białą. Piec w 180 st przez 30 minut.


Komentarze

  1. Jaki cudowny, oczarował mnie. Łapię przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łee, jeden dzień serio nic nie zmieni. Obyś teraz trwała w postanowieniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda taki serniczek ^^
    Jeden (a raczej dwa bo jest jeszcze Boże Narodzenie) dzień nie zaszkodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a myślałam o takim serniczku jaglanym, w moim przypadku tofurniczku - muszę go znowu zrobić! :)
    miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Spisuję przepis od razu! Świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaglanka i sernik? Oba uwielbiam, muszę poczynić taki wypiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biegania w lany Poniedziałek też nie ma co ryzykować, ech... :D
    Po takim śniadaniu to i kontrola wydaje się prostsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwykłych serników nie lubię. Ciekawa jestem jak moje kubki smakowe zareagowałyby na taki jaglany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spadłaś mi z nieba tym serniczkiem! Już wiem jak wykorzystam resztkę kaszy jaglanej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowie psychiczne jest tak samo ważne jak szczupła sylwetka a jeden wybryk nic nie zepsuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawałek nieba na talerzyku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Zjadłabym teraz taki wypiek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)