689.




Kakaowy krem z surowej kaszy gryczanej z prażonym jabłkiem, serkiem naturalnym, rodzynkami, truskawkami i miętą


Życie lubi zaskakiwać. Nie zapomnę mojej ogromnej radości po zdaniu matury i wybraniu studiów - "huraa, już nikt nie będzie mnie zmuszał do czytania lektur!". Bum. Dziesięć grubych lektur na dziesięć tygodni semestru. Lalka, Faraon, książki, które "bardzo ciężko się czyta". Ale przeczytajcie, bo nie zdacie. Znowu się pytam, co robię na tym kierunku. Dodajmy do tego jeszcze projekt dyplomowy, o którym nikt nic nie wie, jak ma wyglądać- wymyślcie coś sami, zróbcie co chcecie. Dwa dni na uczelni i już chcę uciekać!

Komentarze

  1. Ten krem wygląda na obłędnie czekoladowy *~*
    Trzymam kciuki za twoje sukcesy na studiach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co studiujesz?
    Co do kaszy gryczanej na surowo nie jestem przekonana. Czytałam że podrażnia żołądek, jelita. Słyszałaś coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niepalona? ja tam nie słyszałam ;)
      studiuję Teksty kultury i animację sieci

      Usuń
    2. Właśnie niepalona... Muszę doczytać dokładnie. Uuu to nie moja działka zdecydowanie.
      No to powodzenia z lekturami. :)
      U mnie nowy wpis, zapraszam :)

      Usuń
  3. To połączenie stworzone dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo apetycznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się i nigdzie nie uciekaj, dasz radę, wierzę w ciebie xx
    A krem cudowny, wygląda rewelacyjnie, no i te truskawki...

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zabieram się za ten krem z surowej gryczanki już od dawna, wersja kakaowa jak najbardziej do mnie przemawia :)
    powodzenia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. W ramach pocieszenia powiem Ci, że niedawno skończyłam czytać Lalkę i w sumie ciężko mi się jej nie czytało, jakoś szło :P
    Aa, na jakim kierunku w ogóle jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teksty kultury i animacja sieci O.o
      jedyny taki rok ;)

      Usuń
  8. Czekolada i truskawki zachęcają :D
    Na pewno dasz radę na studiach ;) nie możesz się poddawać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Durowa jeszcze przede mną, kusi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam nadzieję, że właśnie po maturze będę skakać z radości, że spełnię swe marzenia :) a z kierunkiem to różnie bywa, trzeba wiedzieć co w życiu tak naprawdę chce się robić, co niekiedy nie łatwo przychodzi ..

    OdpowiedzUsuń
  11. ten krem łączy w sobie wszystkie smaki, które uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. będzie lepiej. nie uciekaj! może akurat "spotkanie" z Prusem nie okaże się aż takie nudne i trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a czemu nie chcesz zmienić? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo w Lublinie nic ciekawego w tej chwili nie znajduję, a ze studiami poza miastem byłoby ciężko, bo rodzice nie pomogą mi finansowo. ale w sumie zaczynam nad tym myśleć

      Usuń
  14. Mój brat przeżywa bardzo podobny okres.. ciężka sprawa

    OdpowiedzUsuń
  15. Na mnie taki krem gryczany już czeka. Będzie jutro na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Narobiłaś mi ochoty na truskawki!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)