641.



Domowy chleb żytni z bananem, rodzynkami, cynamonem, solą, masłem migdałowym/ serkiem naturalnym, kawa


Po wczorajszym wieczorze wiem, że takie siedzenie sama za sobą już mnie nie kręci. Szczerze, wolę już spędzić ten czas między ludźmi, w pracy. 

-Wiesz Misiu- szepnął Prosiaczek drżąc z przejęcia.-
- Czasem coś tak mnie nadmucha jak balon. 
Czuję wtedy, ze pęknę! 
I chciałbym na kogoś nakrzyczeć albo nawet go zabić!
-I co wtedy?
-Wtedy podskakuję parę razy i idę sobie popiszczeć w poduszkę…

Komentarze

  1. jak ja Cię rozumiem! też nieraz wolę spędzić czas w pracy, wśród ludzi, niż siedzieć sama w domu... chyba dlatego tak chętnie chodzę do tej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo, też już nie lubię przebywać w samotności tylko wyjść do ludzi :)
    Kanapki pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda trochę jak smalec, ale jest jego totalnym przeciwieństwem! pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychotka, podasz przepis na chleb? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienia na tych kanapkach! Sama nie wiem za którą chwyciłabym pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rób mi kanapki do szkoły! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ cudowne połączenie, coś innego niż typowe kanapki z masłem orzechowym i bananem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna wprost dawka słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja czasami odczuwam ten brak towarzystwa i sama bym gdzieś wyszła... może będzie kiedyś okazja, w każdym razie - wierzę w to :)
    kanapki z bananem do szkoły lubię zabierać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiej wersji smarowidła na chleb jeszcze nie widziałam. Spróbuję koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)