633.



Korzenne tosty francuskie z domowego chleba żytniego, podane z serkiem waniliowym i mandarynkami, zielona herbata z pigwą


 Jeśli nadchodzący nowy rok nie będzie dla mnie motorem do ogarnięcia się i wzięcia w garść to już chyba nic się nie zmieni.

Odejść od tego kto ci szkodzi. 
Zostać z tym, kto cię kocha. 
Przebaczyć temu, kto cię zranił najbardziej. 
Zaakceptować siebie, takim jakim jesteś. 
Stworzyć, to czego najbardziej się boisz. 
Być zadowolony z tego jak jest. 
Mieć nadzieję, że najlepsze jest jeszcze przed tobą. 
 Brać życie mniej poważnie. 
Cieszyć się każdym cudem, tajemnicą, niepewnością i radością
  jakie ma dla nas ten świat.
— Regina Brett


 
Korzenne tosty francuskie /porcja/
2 kromki chleba
białko (albo całe jajko)
mleko
mielone goździki, kolendra, cynamon, gałka muszkatołowa, pieprz
coś do smażenia (u mnie olej kokosowy)

Białko wymieszać z mlekiem i przyprawami. Chleb moczyć w masie ok. 15 min (zależy od jakości chleba). Smażyć na rozgrzanej patelni, lekko posmarowanej tłuszczem, do 

 zarumienienia. Podawać z dowolnymi dodatkami. 


Komentarze

  1. Postanawiam, że muszę robić częściej te tosty.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja dawno nie jadłam tostów francuskich, jak dobrze, że mi o nich przypomniałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także dziękuje za przypomnienie o francuskich! :D

      Usuń
  3. nie czekaj na nowy rok, zacznij już teraz, od dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama sobie masz być motorem, i to od teraz, a nie od przyszłego roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy ja ostatni jadłam tosty francuskie? Wieki temu chyba... Zrobiłaś mi teraz ochotę, no. I to jeszcze z domowego chleba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świąteczne francuskie, biorę je! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne tosty :) Doskonale podane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedne z piekniejszych tostów ostatnimi czasy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)