615.



Ryż jaśminowy z prażonym w cynamonie jabłkiem, jogurtem naturalnym, ostropestem, miętą i cukrem trzcinowym, kawa miętowa


Najprościej, najlepiej. Może przez te dwa lata właśnie za tym tęskniłam.


Tajemnica polega na tym, by czuć, że jest się komuś potrzebnym.
 Wtedy człowiek, choćby nie wiem co, zawsze znajdzie siły, 
żeby sobie poradzić ze wszystkim. 
Najgorzej, kiedy ktoś się budzi rano 
i nikogo nie obchodzi, że się obudził. 
To jest prawdziwe nieszczęście, 
nie choroby, brak pieniędzy, czy inne sprawy, 
których ludzie tak się boją.
— A. Dymna

Komentarze

  1. dzisiaj tak u Ciebie jesiennie i aromatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bo te najprostsze dania, klasyczne zestawienia zawsze smakują najlepiej :) w życiu często też tak jest - im mniej komplikacji i kombinacji tym łatwiej i przyjemniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie nie przepadam za tym, chyba tradycyjnym, ryże na słodko.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ( i pewnie smakuje ) obłędnie :)
    ja dopiero stawiam pierwsze kroki w blogsferze, zajrzysz do mnie ? : http://sleeplessincracow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam ryż na słodko!
    Moje smaki dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miseczka po brzegi wypełniona gęstym śniadaniem - to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. smaki dzieciństwa ;) szkoda tylko, że mama w taki sposób nie podawała tego ryżu ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. bo siła tkwi w prostocie. nic więcej do szczęścia mi nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ukochany smak dzieciństwa *.* Czasami potrzebujemy trochę klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pysznie i aromatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda przesmacznie :) Tak kremowo :) Słodko i cynamonowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie jadłam tego ryżu w wersji śniadaniowej. Chyba czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)