610.



Waniliowa kasza jęczmienna z serkiem naturalnym, bananem, dżemem truskawkowym, wiórkami kokosowymi, solą i babką płesznik, kawa miętowa


Bananami zajadam się na dobry humor, a czarny jest moim kolorem nadziei. Nadziei, że listopad będzie ekscytujący. Nawet z biletem w ręku zamiast z wyciągniętym kciukiem.

W pewnym momencie możesz spotkać kogoś, 
kto będzie dla Ciebie doskonały, 
 w najmniejszych molekułach zaprojektowany by być 
Twoim największym skarbem i źródłem radości. 
Ta osoba może albo całkowicie Cię uszczęśliwić, 
albo totalnie zmiażdżyć.
— Radek Kolago

Komentarze

  1. mam dokładnie tak samo z bananami! ;) zawsze starałam się je ograniczać, a w tym tygodniu zjadłam ich mnóstwo, nawet ciężko policzyć ;p i humor od razy lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biel i czerwień - tak niewiele potrzeba, żeby człowiek od razu o grudniu pomyślał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to z grudniem bardziej pomarańcz się kojarzy, poprzez wszechobecne pomarańcze i mandarynki :) Ale to nie zmiania faktu, że ta kasza wygląda pięknie, smakuje z pewnością tak samo, jak wygląda :)

      Usuń
    2. haha, mam to samo! :)
      Od razu skojarzyłam to z grudniem!

      Usuń
  3. i ten intensywny kolor dżemu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że jest coś na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie podana i te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bilet w ręku też przywodzi mi na myśl wspaniałą przygodę, a kciuk w górze też może być - chociażby taki, obrazujący jak dobrze się tam bawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mam uwielbia czerń i jest najbardziej pozytywna osoba jaką znam, coś w tym jest :)
    banany dają moc! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaak to apetycznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)