596.



Pieczona kasza jaglana a' la ciasto marchewkowe z jabłkiem i serkiem waniliowym, kawa orzechowa


jabłko
mała marchewka
białko jaja
serek waniliowy (u mnie Danio)
przyprawy korzenne
szczypta sody
Kaszę ugotować i przestudzić. Mrchewkę obrać, zetrzeć na tarce razem z połową jabłka. Drugą połowę pokroić w kostkę. Wymieszać kaszę, marchew, jabłko, białko, przyprawy i część serka. Resztę wyłożyć na wierzch. Piec 30 min w 180 st.



Jeden klik i wspomnienia mogłyby zniknąć. Już raz to zrobiłam. Zbieram się w sobie. Powoli.

Pokaż samej sobie, że potrafisz iść własną ścieżką. 
Bez niczyjej łaski, bez zlitowania. 
Tak samo jest w walce. 
Nie będzie łaski. 
Nie będzie zlitowania. 
Ty albo on. 
Daj z siebie wszystko albo uciekaj. 
Walka to wolność.
Andrzej Ziemiański – Achaja

Komentarze

  1. Hej, hej - przepis proszę! Jaglanka w wersji ciasta to coś, za czym tęskniłam, a w wersji ciasta marchewkowego to coś, co muszę zrobić.

    Zbieraj się w swoim tempie. Nie szybciej, nie wolniej, nie na siłę. Bo w końcu Ty masz się czuć dobrze, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. i pomyśleć, że ja jeszcze nigdy nie zapiekałam kaszy jaglanej! chyba najwyższy czas to zmienić ;)
    dobrze, że się zbierasz ;) nieważne, że powoli, ważne, żeby się udało, choćby małymi kroczkami ;) trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapiekana jest świetna :)
    A wersja marchewkowa jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę patrzeć na Twoje śniadania, bo pomimo zjedzonego obiadu od razu robię się głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie poranne wypieki, szczególnie w poniedziałki od razu lepsze nastawienie do nowego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nikt Cię nie goni, masz czas, lepiej wszystko przemyśleć czasem ;)
    jaglana podbiłaby moje podniebienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog powoli staje się bardziej artystyczny niż kulinarny. pięknie :)
    daj sobie czas, przemyśl wszystko na spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zawsze jak tu wchodzę to moje poczucie estetyki jest zaspokojone w 200% :)

      Poproszę ładnie o przepis na jaglankę :)

      Usuń
  8. ile ja bym oddała za takie śniadanie w poniedziałek!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)