565.



Waniliowy pudding chia z serkiem wiejskim, musem malinowo- porzeczkowym, migdałami i prażonym w soli ziarnem kakaowca, zielona herbata malinowa



Brawo, Karolina, w końcu  to zrobiłaś! Pudding z chia- chyba najszybsze i najprostsze śniadanie, a tak długo zwlekałam. Wyszedł pyszny, mocno waniliowy, lekko słodki dzięki malinom. Zdrowotna bomba z rana, bo zdrowia, zwłaszcza psychicznego, brak mi ostatnio.
Co jest w tych niepozornych, śliskich ziarenkach?
- mają 13 razy więcej magnezu niż brokuły
- 5 razy więcej białka niż mleko
- 8 razy więcej kwasów omega 3 niż dziki łosoś
- zawierają kwasy OMEGA 3 i OMEGA 6
- wspomagają organizm przy obniżaniu poziomu cholesterolu oraz trójglicerydów
- obniżają poziom cukru we krwi dzięki błonnikowi
- wspomagają trawienie i zapobiega zatwardzeniom
- wspomagają proces odchudzania dając poczucie sytości
- wzmacniają system immunologiczny zapobiegając infekcjom
- zapobiegają przedwczesnemu starzeniu się skóry
- zawierają 9 niezbędnych aminokwasów dla człowieka oraz białko, witaminy, minerały co pozwala chronić organizm i jest źródłem naturalnej energii
- nie zawierają glutenu

źródło 


Z niecierpliwością czekam na plan zajęć na uczelni żeby sobie w końcu jakoś życie ułożyć. Przewiduję, że jeszcze sobie poczekam...

Komentarze

  1. mmmm... obłędny kolor i śliczne zjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. W chia się zakochałam, z tym musem pudding musiał smakować genialnie! :) no i mój ulubiony serek wiejski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w końcu muszę ich spróbować! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te ziarenka za wszystko! a Twoje śniadanie jak zawsze wygląda po prostu obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te warstwy są genialne *-*
    muszę dorwać chia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm uwielbiam takie słoiczkowe puddingi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje połączenie zawsze mnie zachwycają. Za każdym razem są inne, różnorodne i takie... skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)