487.



Owsianka z bananem, brzoskwiniami, ricottą, masłem orzechowym, ubitym białkiem i cynamonem, zielona herbata



Sen przerywa mi dźwięk budzika, nie pamiętam kiedy ostatnio tak długo sypiałam. Zmęczony umysł znów podsyła mi obrazy, których wolałabym nie śnić. To nie pomaga.

Idę na angielski improwizować o Kingu. Ja, Wielka Improwizatorka, która planuje wszystko. Haha.

„Pewnych rzeczy się nie zapomina.(...)
 to wszystko, co w świecie praktycznym uchodzi za rzeczy ulotne 
- jak piosenki, blask księżyca i pocałunki - czasem żyje najdłużej. 
Może to głupstwa, ale opierają się zapomnieniu."
Stephen King "Historia Lisey"

Komentarze

  1. Owsianka w taki dzień wydaje się być najlepszym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o Kingu to dasz radę bez problemu. sama bym mogła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały cytat. Wspaniała owsianka, musialo byc pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chceee takie sniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam sen, tak bardzo mnie regeneruje.
    Ale kiedy jest dużo problemów, nawet sen nie pomaga.. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. masło orzechowe i brzoskwinia - czekam na to i czekam - uwielbiam to połączenie! wspaniała owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę mega smacznie a owsinaka wyglada super delikatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio też bym tylko spała i spała. ale jakoś szkoda na sen tego życia! nawet jak chwilowo deszczowe ;-) ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)