485.



Kawowe płatki jęczmienne z bananem, Bieluchem naturalnym, porzeczkami, wiórkami kokosowymi, Milky Way'em, solą i cynamonem, zielona herbata malinowa




Błagam, dajcie mi już koniec maja. A najlepiej 10 czerwca. Nie wyrabiam już. TAK BARDZO chcę już skończyć ten semestr, mieć to z głowy. Albo chociaż czas do lipca, na poprawkę. Albo pretekst to rzucenia tego wszystkiego i wyjechania na koniec świata. I to by była niezła opcja.

Wczoraj dostałam telefon z jednego miejsca i w poniedziałek idę na dzień próbny jako kelnerka. Więc ten weekend będzie chyba moim ostatnim w kebabie (;

Komentarze

  1. milky way na równi z bounty to chyba jedyne 2 batony, które mi nigdy nie posmakowały (no, chyba że marcepanowe też się liczą). i ja pierwotnie miałam w kebabie dorabiać ale... no, alternatywę również znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia <3 Cudowne zdjecia i te smaki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie mogę patrzeć na Twoje cuda śniadaniowe! takie idealne!
    już niedługo, do10 czerwca naprawdę niedużo czasu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kelnerka brzmi dużo przyjemniej i ciekawiej :) Trzymam kciuki!
    A śniadanie pyszne, mam chęć na coś kawowego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba Ci sie kebab nie spodobal haha:) koniecznie opowiedz jak wrazenia:) a sniadanko.. ah, milky way kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam to samo, pragnę czerwca! a najlepiej po 10...
    powodzenia w nowej pracy! oby się udało i było przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to długo miejsca tam nie zagrzałaś, ale to chyba nawet lepiej, co?:))

    A czas leci swoim tempem, nie pospieszaj go, samo wszystko przyjdzie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby, oby! Musi Ci się udać ;)
    Swietne sniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U ciebie nawet zwykłe płatki jęczmienne wyglądają tak smakowicie, że mogłabym zjeść ekran :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawa, kokos, czekolaaaaada! <3 To połączenie broni się samo.
    Kebab? Hmm, ja dzisiaj latałam po mieście ze swoimi CV, ale akurat takie miejsca omijam. I Ty też pewnie już będziesz ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)