482.



Nocna owsianka z jabłkiem, musem rabarbarowym*, truskawkami, serkiem waniliowym, czekoladą z chilli i kardamonem, zielona herbata z granatem
* rabarbar, woda, sok z cytryny, cukier trzcinowy



Jak dobrze, że śniadanie czekało prawie gotowe w lodówce. Zimne, orzeźwiające i pyszne. I słodkie, przede wszystkim słodkie, bo do tego smaku ciągnie mnie ostatnio bardzo.

Wykonkludowałam, że chyba rzeczywiście normalna nie jestem. Podziwiam ludzi, którzy wytrzymali ze mną tyle czasu, bo ja bym nie podołała. I nie przesadzam. Dziś pokutuję w towarzystwie wstydu i ukąszeń komarów. Przynajmniej Roguca widziałam, słuchałam. I dostałam darmowe paluszki.

Komentarze

  1. mój ostatni tydzień był pod znakiem ,,więcej cukru", teraz nawet na słodkie truskawki nie bardzo mam ochotę
    darmowe paluszki warte każdego stopnia pokąsania!

    OdpowiedzUsuń
  2. truskawki, rabarbar - kwintesencja sezonu :) nic więcej rano nie potrzeba do szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne śniadanie na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz już chyba rzadko będą owsianki gotowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wyglada to sniadanko z tymi truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W taką pogodę lodówkowe śniadania się najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nocna to fajne zaoszczedzenie czasu rano ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chyba już zaprzyjaźniłam się ze śniadaniami z lodówki, bo każde moje takie jest ;) ja też podziwiam ludzi i dziwię się im jak oni ze mną wytrzymują, bo ja z kimś takim ja ja chyba bym nie dała rady ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny sposob na mus, musze wyprobowac bo latwe, a zapewne cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od jakiegoś czasu czytam Twojego bloga i muszę przyznać, że jest naprawdę inspirujący. Dzięki niemu w końcu nie wybiegam z domu na głodniaka :D Dziękuję i pozdrawiam! A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję! jest mi niezmiernie miło, dla takich komentarzy warto prowadzić bloga :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)