462.



Płatki ryżowe z bananem, jagodami, sokiem z cytryny, miętą, serkiem naturalnym, białą czekoladą i biszkoptami namoczonymi w kawie, zielona herbata z granatem



Kolejny dowód na to, że smaki się zmieniają. Jeszcze niedawno nie tknęłabym biszkoptów, a w święta odkryłam, że teraz smakują mi, nawet bardzo. Płatki wyszły genialne w smaku i myślę, że zasługują na podanie przepisu.

Wczoraj siedem godzin kleiłam notatki z Biblii. Wyszło mi 20 stron czcionką 5, a to nie wszystko. No i jeszcze dochodzą mity greckie i rzymskie. Na naukę mam ze cztery dni. Wciąż uważacie, że dam radę? ;p Ja już straciłam nadzieję. Zwłaszcza, że myślami jestem zupełnie gdzie indziej.

Bananowo- jagodowe płatki ryżowe /porcja/
50g płatków ryżowych
duży dojrzały banan
cztery duże garście jagód
opakowanie serka naturalnego (u mnie Bieluch)
sok z cytryny
szczypta cynamonu, soli, gałki muszkatołowej
kilka biszkoptów
100 ml zaparzonej kawy (u mnie marcepanowa)
biała czekolada
Płatki ugotować na mleku lub wodzie i dodać przyprawy. Gdy wchłoną płyn dodać jagody i pokrojonego banana. Gotować ok. 2 minuty, dodać sok z cytryny i serek. Dobrze wymieszać i trzymać na ogniu, aż całość będzie gęsta i kremowa. Biszkopty namoczyć w kawie. Płatki przełożyć do miseczki, dodać biszkopty i czekoladę.

Komentarze

  1. biszkopty namoczone w kawie?! :D o maaamo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. eee Ty na serio z tymi narzekaniami kotek-uważasz naprawdę że to dużo czy chcesz mnie rozbawić w niedzielne przedpołudnie?

    Bierz d... w troki i zapierdzielaj ! To studia są a nie wyższa szkoła groszku i pietruszki. I tak pewno macie luz. Już ja bym wyższe szkolnictwo zreformowała taaaaak,że na studia by poszło kilka procent absolwentów niemarudzących. Ou yeah. Zróbmy sobie drugi singapur albo hong kong...Tak tak bredzę z niewyspania. Ale kwiatki ładne masz w wazoniku. Co nie zmienia faktu że marudzenie na naukę nie sprawi że będzie Ci lepiej tylko gorzej się uczylo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marudzę, bo poszłam na te studia z myślą, że nauczę się czegoś przydatnego i zakończę swoją przygodę z zajęciami z języka polskiego. A tymczasem nic z tego. No i nie, nie mamy luzu :P

      Usuń
  3. świetny pomysł! biszkopty w kawie <3 i cudowne płatki o pięknym kolorze! uwielbiam te twoje smaczne poranki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie ten bukiet kwiatów zupełnie ujął! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudowny kolor uzyskałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza myśl: serio, razowe biszkopty, coś mnie chyba ominelo :D

    Pewnie już kiedyś odpowiadałaś na to pytanie, ale mi umknęło: co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Biszkopty zawsze uwielbiałam, a pomysł z namaczaniem ich w kawie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ci pięknie z tymi kwiatami. aż wstyd narzekać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te namoczone biszkopty wygladaja cudnie <3
    Ja i tak w Ciebie wierze ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię smaku tiramisu, ale biszkopty maczane w kawie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biszkopty moczone w kawie? Ale ja uwielbiam tak robić! Tak samo dobre są namoczone w mleku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja ponarzekać sobie lubię. Ponarzekać, a potem zebrać dupsko i zacząć działać. :)

    Biszkopty w kawie też uwielbiam.
    A i warto dodać, że od ponad tygodnia sponsorujesz mi swoimi kremami śniadania, czasem nawet kolacje, a raz to i nawet znajomej. Nie narzekamy, jest pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. kompozycja smaków zdecydowanie na plus, namoczone biszkopty te bardzo lubię, a to zdjęcie z kwiatkami...no przecudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne pyszne sniadnako , super intensywny kolor dzięki tym jagodom , a do tego banana niebo i slicznie pokazane <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)