427.



Raw kasza gryczana z kakao, kawą, jabłkiem, syropem waniliowym, rodzynkami, jagodami i ricottą, zielona herbata z granatem




Surowa kasza z rana, przepyszna wersja, na poprawę humoru i dawkę energii. Czwartek, czwartek, czwartek. Początek wymiany mebli w kuchni, bałagan. Oczekiwanie na weekend, który zapowiada się baardzo intensywnie. Trzeba nadrobić ubiegły. Mimo, że klabing może nie jest moją ulubioną formą spędzania wieczorów, to najważniejsze, że będę miała okazję do pogłębiania tych realnych znajomości. Bo wciąż za bardzo wirtualna jestem.
I wiosna jutro! Kto idzie topić Marzannę? (; ja mam nadzieję na jakieś bieganie, bo pogoda ma być niezła. No, a potem opijanie! :D

Komentarze

  1. Ostatnio pokochałam surową gryczankę! Podoba mi się Twoja wersja! Te jagody, ach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle bogata zawartość miseczki :)
    A jeśli dzisiaj jest czwartek, to jutro piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, też mam nadzieję na bieganie jutro, skoro taka pogoda ma być :3
    I muszę powiedzieć, że zakochana jestem w Twojej miseczce, śliczna jest i bardzo kojarzy mi się z Twoim blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, mi jakoś nie podeszła surowa nie zmiksowana. zjadam tylko potraktowaną blenderem. ale Twoja wersja wygląda niesamowicie zachęcająco :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba też powinnam starać się być bardziej realnie niż wirtualnie choć to zdecydowanie prostsze xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, jak rok temu na dzień wiosny jeszcze siarczysta zima była. ;)

    Gryczana na słodko lepsza dla mnie niż na wytrawnie. Świetne dodatki dobralas!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sie za nią zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. surowa gryczanka jeszcze nie raz pojawi się u mnie i na pewno w jeden z twoich smacznych wersji! :)
    wiosna, wiosna idzie, już jutro będzie z nami przez długi czas :) - pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. na początku byłam sceptycznie nastawiona do tej kaszy na surowo, ale im więcej wersji widzę, tym bardziej się przekonuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Znow powalające zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)