404. w stolicy! wypieki



Żytnia muffina kardamonowo - kokosowa nadziana Bieluchem i malinami, kawa marcepanowa

Muffina boska. Moje zmiany to olej kokosowy zamiast rzepakowego i Bieluch zamiast ricotty. Jeśli jeszcze jej nie robiliście to polecam gorąco, u mnie trafia na listę ulubionych.

Fascynujący weekend za nami. Jak już zdążyliście się zorientować, dziesięcioro blogerów śniadaniowych zorganizowało wielkie spotkanie w Warszawie. Anka, Sylwia z Mateuszem, Magda, Piotrek, Karolina, Martyna, Marysia i Ola. A w roli gospodarza Sylwia. I ja tam byłam i nie żałuję ani minuty (: Niezapomniane chwile. Tony jedzenia, jak przystało na blogerów kulinarnych: naleśniki, ciasto, ciastka, czekolady, kanapki, serki, śledzie, ogórki, kabanosy, czipsy, paluszki... Mnóstwo tematów do rozmów, trunki, spanie na podłodze, przeglądanie blogów, śmiechy, chichy, zdjęcia, wspólne mycie zębów i zwiedzanie Warszawy. Niesamowite, że udało nam się zgrać tak dużą grupą i dogadywaliśmy się naprawdę dobrze. Magda miała  swój pierwszy raz z masłem orzechowym, Anka z kawą orkiszową. Odwiedziliśmy BobbyBurgera i Gofiarnię serwującą przepyszne i gigantyczne gofry. I była też wspólna owsianka, oczywiście! Pół kilo płatków, dwa litry mleka i dziesięć miseczek. Co tu dużo mówić, było fantastycznie, szkoda się rozstawać. Jadąc busem do domu zastanawiałam się kiedy zleciały te 3 dni. Czekamy na powtórkę jak najszybciej (:

Gdzie kucharek sześć tam... mnóstwo pysznego jedzenia!





Pierwszy raz z masłem orzechowym



Burger i frytki na pierwszy głód



Gofrów szał


Spacer po stolicy. Jak kolonia ;)

Gar owsianki




Komentarze

  1. lubię te zdjęcia Wasze oglądać, takie pozytywne są! choć spotkania zazdroszczę bardzo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te owsianki i gofry najcudowniejsze! <3 Mam nadzieję, że będzie mi dane kiedyś takich spróbować :) Świetne spotkanie, świetne :)
    A dzisiejszą muffinę najchętniej bym porwała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż widziałam te zdjęcia mnóstwo razy, oglądanie ich wciąż sprawia przyjemność. Miło patrzy się na tak zgranych ludzi ;) Btw, za włosy to Ty powinnas nobla dostać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super sprawa! A teraz powrót na naszą piękną uczelnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, ze udalo sie wam tak zgrac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze radzisz sobie z zagruzowaną kuchnią! no, i tego Bielucha w końcu muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo, jest ciężko- muffina musiałam robić mega szybko szukając składników po całym dom ;d już się nie mogę doczekać końca remontu!

      Usuń
  7. weekend pełen pozytywnych wrażeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodziewałam się jakiś resztek a tu proszę, nawet muffinę sobie zaserwowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no, produkty są, tylko pochowane po całym mieszkaniu (;
      nie mogłam nie skorzystać z podłączonego na chwilę piekarnika, hehe

      Usuń
  9. Napiszę to po raz kolejny- genialny weekend, wspaniałe zdjęcia i pewnie milion wspanialszych wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zajadaliście pyszności! Zazdroszczę wspólnej owsianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że tak Ci posmakowała! :) I nawet upiekłaś w tym remoncie muffine, podziw! :)
    Nie mogę się doczekać kolejnego spotkaniaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  12. do powtórki to i ja się chętnie przyłącze! i już nie dręczcie tak tymi zdjęciami haha :D świetne spotkanie, bez dwóch zdań :)
    muffina pierwsza klasa!

    P.S. jesteś prześliczna! podobają mi się te twoje loki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje włosy, w ogóle masz świetną urodę! :)
    &też Wam, kurcze, zazdroszczę. Musiało być pysznie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci za komplementy choć moim zdaniem jest kompletnie na odwrót (;

      Usuń
  14. banalnym będzie to co napiszę, ale strasznie ładna jesteś i mówię to zupełnie szczerze! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. blogerzy kuchcikujący a wszyscy chudzi jak patyczki! Aż trudno uwierzyć, heheheh :)
    Wszystko i wszyscy wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne są te relacje z waszego spotkania, miło się patrzy na was i wasze pyszne jedzonko :D
    No a muffin.. klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)