403.



Kasza jaglana na budyniu waniliowym z gruszką, imbirem, solą, masłem orzechowym, orzechami ziemnymi, płatkami kukurydzianymi i ricottą, zielona herbata wiśniowa



Wstaję rano gotuję kaszę, słucham muzyki, a w duchu się uśmiecham. Dopinam walizkę, mam nadzieję, że niczego nie zapomniałam, pakuję aparat i zamiast na angielski ruszam na busa. To będzie dobry weekend. Czuję ekscytację! Tego mi teraz trzeba. Oderwania się od wszystkiego, tego co mnie tu przytłacza, tej rzeczywistości i problemów przerastających mnie. Biorę dwa dni urlopu od życia. Niedługo się wszystko wyjaśni (;
Trzymajcie się!

 "Gdy słowa już daremne, myśli daremne, a wyobraźni nie chce się już wyobrażać, jeszcze tylko muzyka. Jeszcze tylko muzyka na ten świat, na to życie."
Wiesław Myśliwski- "Traktat o łuskaniu fasoli"


Komentarze

  1. Udanego wyjazdu <3 Ta jaglanka mnie totalnie kupiła mniam <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy dziś wyjeżdżają, chyba wiem, o co chodzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, to śniadanko wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnego weekendu :* odpoczywaj, korzystaj i baw się dobrze!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj również ta kasza, ale w wersji a'la cukiniowe brownie <3
    Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie jadłem płatków kukurydzianych; pierwsze co mi przyszło na myśl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak bardzo Wam zazdrooooszczę :<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)