378.



Pełnoziarnisty kuskus z prażonym jabłkiem, fetą, orzechami włoskimi, rodzynkami, cynamonem, natką i rozmarynem, zielona herbata malinowa



Było już podobne połączenie z gruszką, teraz kolej na jabłko. Polecam wszystkim miłośnikom ciekawych, słodko- słonych połączeń. A w poniedziałek podobna kasza, z dodatkiem kurczaka, trafiła do mojego lunchbox'a. Prosto, smacznie i na uczelnię w sam raz.

Niedziela rozpoczęta jak zwykle. Wychodzę ze śniadaniem do swojego pokoju, by choć zjeść w spokoju i ciszy. Coraz poważniej rozważam opcję przeprowadzki do babci. Może wtedy chociaż niedziele będą przyjemniejsze, bo dusi mnie to bardzo.
Nie wszystko stracone. Wczoraj wieczorem dotarła do mnie informacja, że jednak moje marzenia o byciu za rok w innym miejscu, daleko od tego wszystkiego, mogą się ziścić. Teraz tylko muszę dać coś od siebie i zawalczyć.

Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being round.
Help me, get my feet back on the ground,
Won't you please, please help me. 

Komentarze

  1. ale żeś dziś wymyśliła! ja ze swojej strony mogę polecić połączenie gruszki i fety, bo takowe zagościło u mnie w naleśnikach :)
    czyli jednak warto wierzyć do końca :) teraz rzeczywiście zawalcz, bo to chyba ważne?

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, włożę takie smaki jutro do luchboxa do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fetą? Nie powiem, powiem, intrygujące :p

    OdpowiedzUsuń
  4. to trzymam kciuki. erazmus to jedyna taka okazja, musisz ją wykorzystać!

    OdpowiedzUsuń
  5. feta z jabłkiem, o tak! jestem zdecydowanie na tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te smaki znowu zachwycają! jutro pójdę do sklepu po rozmaryn i koniecznie wypróbuję :)
    walcz o swoje marzenia, bo warto! i wierzę, że Tobie się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. znowu ciekawi mnie ta feta na słodko, muszę, muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem co czujesz w związku z rodziną. Też tak mam i nie mogę się doczekać aż wreszcie sie wyprowadze idąc na studia (mam nadzieje żę zdam mature i się dostane, trzymaj kciuki!). SKoro źle się czujesz to wyprowadź się do babci. Napewno będzie inaczej we dwie, a babcie są spokojne i kochaja swoje wnuczki :) Ewentualnie może poszukaj jakiegoś mieszkania lub wolnego pokoju u znajomych? Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  9. O chętnie ukradłabym twoją miseczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno Ci się uda! ;)
    A śniadanko jak zwykle zachwycające ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje smakowe połączenia zawsze mnie zachwycają :)
    W takim razie trzymam kciuki, walcz!

    OdpowiedzUsuń
  12. tak tak tak!!! kocham takie połączenia <3 feta z nutą słodkości PYCHA!

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro rodzice Ci tak ciążą może rzeczywiście idź do babci ? Szkoda Twoich nerwów .

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno sie dostaniesz, bede trzymac kciuki!

    Uwielbiam Twoje kolorowe miseczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. No to oby Ci się udało ! Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te twoje kuskusy mnie zaskakują i właśni wczoraj kupiłam sobie go ale kukurydziany
    Wiem co czujesz w sytuacji wyprowadzki od rodziców miałam to samo, kiedy zaczynałam liceum ale kochani dziadkowie postanowili mnie przygarnąć i jest świetna atmosfera i oczywiście mnie rozpieszczają jak to dziadkowie :)
    Trzymam kciuki, żeby i ciebie się udało :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Feta, jabłko? Muszę spróbować! Z kurczakiem zrobię na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)