346.



Budyniowy krem z kaszy jaglanej z bananem, daktylami, truskawkami i prażonym w soli słonecznikiem, zielona herbata jaśminowa



Wykorzystuję zapasy letnich owoców z zamrażalnika próbując dodać trochę kolorów i promieni słonecznych w ponure zimowe poranki. Do ulepkowego kremu dorzucam sól i chilli żeby nie było za słodko. Wszystkie zmysły zostają pobudzone przy takim śniadaniu.


Ostanie zajęcia przed przerwą świąteczną- angielski, na którym będę zaliczać kolosa. Trzymajcie kciuki, bo nie powiem, że czuję się przygotowana. Liczę na to, że zostało mi coś w głowie po intensywnej nauce w liceum. 
A wieczorem do Ali na urodziny. Już nie mogę się doczekać. Uwielbiam takie noce z najbliższymi osobami. W nocy najlepiej się rozmawia, najlepiej poznaje druga osobę. Noc jest magiczna.


Komentarze

  1. Jest budyń, nawet w kaszy - jest pysznie :) A jak zwykle wykańczasz apetycznymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że nie zamroziłam letnich owoców. Twoje truskawki kuszą niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie kremowe śniadanie i chrupiący słony słonecznik, to jest TO ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I właśnie dlatego jesień i zima są piękniejsza od wiosny, bo są ciemna. A ciemną porą wszystko jest inne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam za Ciebie kciuki aby poszło Ci ja najlepiej !
    Udanej zabawy na urodzinach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że ten słonecznik obtoczony jest w maku :D Kasza jaglana przemawia do mnie pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki budyniowy krem od rana musiał smakować bajecznie :)
    Mam nadzieję, że angielski poszedł dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu lekko różowiutkie śniadanko. Fajne połączenie smaków - truskawki i daktyle no i słony słonecznik.
    Mam nadzieję, że koło napisane dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie budyniowe śniadania jak dla mnie są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sama nie wiem jak to się stało, ale nigdy nie łączyłam jaglanej z budyniem :D muszę spróbować ;]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)