292.



Pudding jęczmienny na budyniu waniliowym z bananem, malinami, cynamonem, solą, ricottą i daktylami, kawa orzechowa


Znów ten pudding, znów ricotta i banan. Ola mi poleciła to połączenie więc nie mogłam nie spróbować! Całość bardzo smaczna więc jeśli jeszcze nie próbowaliście to polecam. Swoją drogą to stałam się fanką daktyli :D Te od Skworcu są naprawdę dobre i niedrogie!
No i znów jadłam ten pudding w egipskich ciemnościach...

Znów powtarzam, że nie chcę weekendu, ale chyba bardziej tego przyszłego. Bo jutro idę na siłownię z Alą potem może zakupy. Za to w niedzielę siadam do nauki i pieczenia/gotowania :)

Komentarze

  1. Lubię takie odnawianie, kombinowanie :) Zawsze wychodzi coś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, warto pokombinować i zmieniać smaki itd. :) potem takie cuda wychodzą :)

      Usuń
  2. cieszę się, że posmakowała Ci moja ulubiona wersja tego puddingu :) a daktyle...sama nie wiem jak kiedyś mogłam ich nie lubić!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tego przyszłego też nie chcę. dlatego żyj dzisiejszym dniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie myśl o tym kolejnym weekendzie. psujesz sobie w ten sposób to, co jest teraz, a sama przyznajesz, że teraz jest dobrze. a może kolejny weekend też taki będzie?

    pudding - ekstremalnie dawno go nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo i jak zawsze przepysznie. Daktyle, ricotta, banany...<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie to ,że przeważnie nie mam planów na weekendy jeszcze bardziej bym je lubiła. :( ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie dodatki świetnie się komponują, więc nie wątpię że było pyszne :)
    A może weekend będzie lepszy niż zakładasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. No to bardzo fajne plany :) A pudding wygląda przepysznie, muszę zrobić, bo dawno nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. taka ciemność z samego rana to istny koszmar :)
    Znowu zaskakujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie- gdzie kupiłaś swoją podłużną foremkę do zapiekania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem dokładnie, ale pewnie w Leclercu . Z tym że to było z półtora roku temu (;

      Usuń
  11. pudding znany, ale smaki nowe - lubię takie smaczne kombinowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)