291.



Domowy chleb żytni z ricottą, bananem, cynamonem, kawą orzechową i prażonym słonecznikiem w miodzie, soli i chilli, zielona herbata wiśniowa




Wspaniała mama kupiła mi prawie przeterminowaną ricottę... Jak się robi wszystko od niechcenia to tak wychodzi. Nawet nie była na promocji więc na pewno było opakowanie ważne dłużej. No cóż, zamęczę Was ricottą w najbliższym czasie ;p
A wczoraj na obiad zrobiłam sobie tortellini z kurczakiem, brokułem, cukinią, czosnkiem i ricottą właśnie i powiem Wam, że smakowało obłędnie :)

Już CZWARTEK! Chyba ominęłam pół tygodnia... Znowu zbliża się weekend. Nie chcę.

Komentarze

  1. uwielbiam ricotte;) mogłabym ją jeść codziennie w sumie;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie apetyczne <3 Powtórzę po raz enty- uwielbiam Twoje kanapki :D
    A obiad brzmi pysznie! Mogłabyś podać przepis, wykonanie? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu ugotowałam tortellini z grzybami i brokuła, pokroiłam i usmażyłam fileta z kurczaka. Dodalam do niego brokuły, czosnek i przyprawy, podlałam wodą, dorzuciłam trochę cukinii. Po 3 min wymieszałam z ricottą i makaronem.

      Usuń
    2. O dziękuję, a tortellini kupione tak?

      Usuń
  3. śniadanie idealne dla Fabioli- kawa od razu w kanapkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dogadujesz się z mamą, że tak często na nią "narzekasz" ? przepraszam, że pytam ale nie śledzę Twojego bloga od początku i cały czas mnie to zastanawia.. jeżeli to pytanie jest dla Ciebie niewygodne to nie publikuj go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności !
    A ta kawa orzechowa ma mocny aromat orzechów ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mocny, ale wyczuwalny. Mi bardzo smakuje :) polecam!

      Usuń
  6. kanapki pierwsza klasa, świetnie połączyłaś smaki! ten słonecznik mnie zastanawia i zachwyca jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie kombinacje smakowe i uwielbiam słonecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo, cudo. Co ma w sobie banana, chyba nie może nie być dobre :)
    Ej, może kiedyś spróbuj polubić weekend? Trzeba umieć czerpać radość z wolnych dni, choćby dla własnego komfortu...

    OdpowiedzUsuń
  9. och, ten słonecznik zachęca do porwania takiej kanapeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pozwolisz , że porwę ci kanapeczkę !
    hej, weekend będzie fajny, popatrz na niego z dobrej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie.. mi ten tydzień też tak szybko zleciał, że nawet nie wiem kiedy?
    Ale to dobrze, weekend się należy! :)
    Bardzo podoba mi się kształt twoich kanapek :p

    OdpowiedzUsuń
  12. słonecznik prażony w miodzie to jeden z najlepszych smaków, jakiego dane mi było skosztować! Cudo, muszę powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)