290.



Kasza kukurydziana z bananem, cynamonem, płatkami kukurydzianymi, serkiem wiejskim, masłem orzechowym i solą, kawa orzechowa




A po wymieszaniu powstała przepyszna kasza ;3 Wiejski i banan idealnie pasują do kaszy kukurydzianej, a masło orzechowe i sól dodały jej charakteru. Koniecznie spróbujcie!

Wczoraj w ramach wf poszłyśmy na siłownię. Co prawda ćwiczeń wyszło max. 15 min i to głównie na ręce (są prawie tylko takie przyrządy) to czuję lekkie zakwasy. Miłe uczucie :) Zmobilizuję się i w sobotę pójdę na bieżnię do pobliskiego fitness klubu !

Czy Wy też czujecie wiosnę w powietrzu?

Komentarze

  1. U Ciebie jak zawsze bogactwo dodatków :) Piękny żółty kolor w różnych odcieniach - uzyskany! :D
    I już kolejna osoba kusi mnie tym serkiem wiejskim i bananem. Zbyt dawno nie jadłam tego połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. popieram, ta kasza najbardziej smakuje mi właśnie z bananem :)
    narobiłaś mi strasznej ochoty na płatki kukurydziane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak amerykańsko u Ciebie wyszło- kukurydza, masło orzechowe, płatki kukurydziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio też w ramach wf byłam na siłowni, ale no, siłownia z tego marna xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie czuję żadnej wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to wygląda ! Aż ślinotoku dostaję! A gotujesz ją na mleku czy na wodzie ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sól w słodkich daniach!
    Mi jest teraz gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby zamiast w-f były zajęcia fitnessu chętnie bym na nie chodziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasza kukurydziana, już nie pamiętam kiedy jadłam. A z bananem najlepsza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. żółto mi! i pysznie :)
    oj, jak mi się za ,,pakernią" stęskniłam.. D:

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze po wymieszaniu wszystko robi się takie pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też najbardziej lubię tę kaszę z bananem (chociaż ostatnio to już wszystko lubię z bananem;))
    Ile bym dała, żeby zamiast wf mieć fitness albo aerobik.. a nie tylko siatkówka/koszykówka/cztery ognie..

    OdpowiedzUsuń
  13. opisałaś to w taki sposób, że bez żadnych wątpliwości próbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. spróbuję, na pewno ;* i przypomniałaś mi o kukurydzianych, muszę znowu kupić, zawsze lubiłam je zajadać po prostu z mlekiem :)
    tak jest tak cieplutko jak wiosną, ale kolory jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm ale pyszne zgranie smaków! Porywam bez dwóch zdań :)
    O, a do jakiego się wybierasz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam to, jak chrupią płatki kukurydziane! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)