287.



Płatki jęczmienne z kakao, cynamonem, gorącym musem śliwkowym, serkiem wiejskim, miodem i makiem, zielona herbata wiśniowa



Śniadanie raz-dwa, zaraz robię co muszę w kuchni (obiad na trzy dni i śniadanie ;p ) i siadam do "lekcji". Dziś mama obchodzi urodziny, ale nie jestem mile widziana więc nawet nie żałuję, że mam co robić. Już miałam miły "poranek" także tradycji stało się zadość. 

Wczoraj, pełne entuzjazmu poszłyśmy do kina. Ta... okazało się, że na "Carrie" na voucherach można iść dopiero od... 1 listopada!! Bu. Nie miałam przy sobie pieniędzy, a nawet jakbym miała to nie zapłaciłabym 20zł za bilet. Także spędziłyśmy popołudnie łażąc po sklepach ;) Jak ktoś się wybierze na ten film to napiszcie czy warto czekać czy lepiej iść na coś innego :D

Komentarze

  1. Miód i mak, mam ochotę dodać "zima" :D Niemniej, zima w tym wypadku nie jawiłaby się bynajmniej jako coś nieprzyjemnego.
    Twoja kompozycja bardzo mi się podoba, a zmotywowanie do nauki musi się udzielić, bo kiepsko z tym u mnie...
    No cóż, obie będziemy czekać na kogoś dającego relację z Carrie, bo staram się oszczędzać :D W ogóle to szkoda, że nie puszczają filmu w Halloween, wtedy to na pewno dużo osób by poszło, a tak 1...

    OdpowiedzUsuń
  2. gorący mus śliwkowy <3 o tak, chyba sama sobie taki zrobię, uwielbiam go, szczególnie z cynamonem :)
    miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem ciekawa opinii odnośnie tego filmu :)
    A miseczka cudownie wypełniona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. głowa do góry, nie warto się przejmować. kiedyś relacje się ocieplą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnimi czasy mak i miód to moje ulubione dodatki :)
    dobrze, że miałyście plan B :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem zachwycam się twoją miseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. juz mówiłam jak bardzo lubię Twoje wyładowane miseczki ?;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Płatki jęczmienne są super, ale solo jeszcze ich nie robiłam :) U Ciebie super dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u Ciebie zawsze tak fajnie kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde, a chciałam za tydzień iść na Carrie :(
    Pysznie napakowana miseczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież możesz, ja nie weszłam, bo chciałam wykorzystać vouchery, a na bilety można normalnie, kiedy chcesz (;

      Usuń
  11. ale dawno nie jadłam maku. czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)