264.




Domowy chleb z serkiem capri, łososiem wędzonym, pieprzem, tymiankiem i papryką/ z serkiem waniliowym i słonecznikiem prażonym w soli, zielona herbata malinowa



Na tyle mnie stać dzisiejszego ranka, a i tak jak zwykle będę spóźniona. Brak słońca i ciepła, brak motywacji i chęci. Miała być wspólna jajecznica, ale zabrakło czasu i składników. Następnym razem to nadrobię! :) A tymczasem serdecznie witam Ash ponownie!! :*

Wieczorem szykuje się impreza na zakończenie wakacji czyli wyjście do klubu z przyjaciółmi. Mam nadzieję, że wszystko wypali, nie będzie lało i zmobilizuję się do wyjścia. Bo co jak co, ale trochę rozrywki mi się przyda. Ostatnio zasiedziałam się w domu! Także jutro też nie będzie nic wymyślnego z rana ;)

Komentarze

  1. Serek capri i łosoś wędzony - kolejne przepyszne kanapkowe połączenie. :)
    Trzymam kciuki za udany wieczór :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma jajecznicy, ale są kanapki! Bardzo smaczne kanapki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to te kanapki śmiało mogą konkurować z jajecznicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ze słonecznikiem - lubię to ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. to udanego wyjścia do klubu! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja kocham te Twoje kanapeczki....<3 kradnę tę z łososiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. W biedronce jaja wykupione :< :D Ale Twoje śniadanko pyszne :) I mimo, że nie jajecznica to zjedzone wspólnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. byłabym wniebowzięta jakbyś robiła mi takie kanapki do szkoły ;*
    udanej imprezki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje kanapki zawsze mnie zachwycają, są cudowne!
    Udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze kanapki idealne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)