262.



Kasza jaglana na budyniu waniliowym z gruszką, orzechami laskowymi, rodzynkami, kawą orzechową i kardamonem, zielona herbata kaktusowa



Budyniowa jaglanka z gruszką, orzechami i rodzynkami /porcja/
50g kaszy jaglanej
duża gruszka
łyżka budyniu
1/2 szklanki mleka (do przygotowania budyniu)
garść orzechów laskowych
garść rodzynek
kardamon
szczypta soli
łyżeczka kawy orzechowej
Kaszę ugotować (ja to zwykle robię wieczorem) soląc odrobinę. W osobnym garnuszku 1/4 szkl mleka zagotowuję, a do reszty dodaję budyń i mieszam. Gdy mleko zacznie się gotować wlewam budyń i mieszam do zgęstnienia (ciągle gotując). Kaszę łączę z budyniem i przyprawami. Chwilę gotuję, dodaję kawę i pokrojoną gruszkę. Podaję z orzechami i rodzynkami.

Akcja z gruszką w tle










Nadszedł dzień zero. Po dwóch koszmarach sennych związanych z dentystą przyszedł czas na zmierzenie się z nim w rzeczywistości. Kurczę, jak ja tego nie lubię. Już czuję to wiertło, to okropne uczucie i błaganie w myślach by już się skończyło borowanie. Brr. Mam nadzieję, że mimo wszystko będzie znośnie, bo ząb mnie nawet nie boli. Błagam, trzymajcie kciuki o 12:30!

Wyglądając za okno można by pomyśleć, że wróciła złota polska jesień. Pozory mylą- nie dość, że jest 10 stopni to wieje taki wiatr, że łeb urywa. Już wczoraj dawał mi się mocno we znaki. Czuć nadchodzącą zimę, niestety :(

A tak poza tym, to po wczorajszej porażce siatkarzy całkowicie straciłam wiarę w polski sport. Już nawet siatkówka, w której królowaliśmy spadła na dno. Jak zawsze wszystko musimy przegrywać...

Komentarze

  1. Ojej trzymam kciuki, ja też nienawidzę chodzić do dentysty. I też mnie to niedługo czeka...
    Pyszne śniadanie, jesienne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. do jaglanki jeszcze nie dodawałam budyniu :) co do dentysty to Cię nie pocieszę, bo sama od pewnego czasu nie mogę się wybrać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tą miseczkę w Pepco :) Nie ma to jak jaglanka na budyniu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam jaglanki z budyniem :O Kochana napisz mi jak ją robisz to wypróbuję ! ;)
    O ! Jest 12:30, zaciskam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A bierzesz znieczulenie? Ja zawsze i nigdy nic nie czuję :)
    Ładną masz tackę! I pyszna jaglanka, uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie jesteś już po dentyście, było warto się strachać?:)
    Przestańcie tak martwić się nadchodzącą porą roku... poszukajcie plusów, zamiast się smucić! Ja nie lubię wiosny, a jakoś w marcu i kwietniu nie narzekam, tylko zaciskam zęby i czekam cierpliwie do lata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka już jestem, że narzekam :))

      a co do dentysty to nie powiem że było przyjemnie ;p

      Usuń
  7. Będę mocno trzymać kciuki! Wszystko będzie dobrze. Musi być. :*

    Jaglanka i kawa? Hmm, ciekawe zestawienie, jak smakowało?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaglanka na budyniu czyli jaglanka gotowana z budyniem czy zagotowana jaglanka dodana do gotowego już budyniu? Fucking logic :P

    OdpowiedzUsuń
  9. wczoraj jadłam jaglankę na obiad, czas sobie przypomnieć, jak pysznie smakuje w słodkiej wersji :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy pomysł na jaglankę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a tutaj jak zwykle optymistyczne śniadanie (;

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby wizyta u dentysty przebiegła pomyślnie :)
    Jada bym <333

    OdpowiedzUsuń
  13. mm na budyniu :P Musi być pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jaglanka ._. aż zatęskniłam...

    OdpowiedzUsuń
  15. takie wypasione śniadania to lubię, a sama też wypróbowałam tą kawę i jest bardzo smaczna :) musze też ją dodać do jakiegoś śniadania ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaglanka z budyniem i kawą, hm, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja! Bomba śniadanie :D Syci i dodaje pozytywnej energi ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)