235.



Płatki ryżowe z jabłkiem, cynamonem, serkiem wiejskim, syropem waniliowym i pistacjami, zielona herbata kaktusowa



Ależ to było pyszne! Jabłko razem z płatkami stworzyło mus, a połączenie tego syropu z serkiem wiejskim ostatnio podbiło moje kubki smakowe :)

Co to była za fatalna noc! Od dwóch dni boli mnie dziąsło, ale w nocy ból osiągnął apogeum, nie mogłam spać. Nie wiem czy to z powodu rosnącej ósemki czy co... W sumie wcześniej tez mi rosły i nigdy mnie nie bolało. Nawet nie ma możliwości żebym się zapisała do dentysty, bo nie ma wolnych terminów. A z drugiej strony aż mnie ciarki przechodzą na samą myśl ;) Chyba poczekam do jutra. Juz mam dość tych lekarzy... Do ortopedy idę dopiero 19 września wieczorem, bo też nie było miejsc. RANY.

Lecę na zakupy z Alą, miłego dnia;)

Komentarze

  1. Lubię takie mieszanki w miseczce :) Tyle różnych składników, ale wszytsko idealnie się ze sobą komponuje i razem smakuje, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi apetytu na płatki ryżowe :) A serek wiejski + mus jabłkowy to obok serka i miodu moje ulubione połączenie. :)

    A ja ostatnio właśnie dobrze śpię... Mam nadzieję, że i u Ciebie nastąpi poprawa. Miłych zakupów. Pochwal się, co tam wypatrzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. ach.. ale kusisz tą owsianką! wszelkie musy jabłkowe są niesamowite, no i już wyobrażamy sobie ten ciagnacy się lekko wiejski... <3
    mamy nadzieje że szybko przejdzie ból dziąsła!
    zapraszamy: http://to-wlasnie-one.blogspot.com/ to dla nas bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie smaków rewelacja! ;) owsianka też by była pyszna w takim wydaniu, muszę kupic pistacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, to moje ósemki chyba jakieś grzeczne, bo (na razie :o) wyrastają bezboleśnie...
    Uwielbiam gotować jakiekolwiek płatki z jabłkiem, wtedy robi się takie mięciutkie i słodziutkie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście musiało być pyszne! Też zastanawiałam się dzisiaj nad płatkami ryżowymi :)

    Udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  7. No śniadanie boskie *.* A jak ślicznie podane! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Duża miseczka wypełniona po brzegi samymi smakowitościami. Pyszne! Wyobrażam sobie płatki ryżowe z jabłkiem... mmm! A syrop waniliowy? Kurczę, skąd go masz?
    Niestety do specjalistów kolejka długa. Współczuję, ból zębów/dziąseł jest jednym z najgorszych :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie mam dość lekarzy, bo wiele razy mi pomogli. I jeśli boli Cię dziąsło i ten ból będzie trwał, to na Twoim miejscu poszłabym do dentysty, bo zaniedbany ból potrafi w magiczny sposób mścić się na człowieku zwiększając intensywność...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje zdjęcia. Jak to robisz, że zawsze są takie idealne, dobrze oświetlone? Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, no chyba nikt nie lubi chodzić po lekarzach.
    A czekanie w kolejce każdego potrafi wyprowadzić z równowagi..

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę spróbować tych twoich kombinacji, zawsze mnie tak nimi kusisz :)
    biedna... oby ból szybko minął ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. no i fantastycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mamm od was syrop waniliowy, który wygrałam z bloga (nie)tylko kuchnia więc mogę zrobić dokładnie takie same cacko:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Płatki ryżowe, jabłko i cynamon to musiało smakować obłędnie :) Nie rozumiem jak ludzie mogą tego nie lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też tak miałam. Wychodziły mi pomału, od czasu do czasu dziąsło było lekko podrażnione ale nie bolało zbytnio. Gdy już postanowiły wyrżnąć się całkowicie (tzn jedna bo druga nie wyrżnęła się do końca, trzecia jeszcze siedzi daleko, a czwartej w ogóle nie mam) to Matko Boska Częstochowska, co za ból, tydzień tak bolało, że nic nie mogłam przełykać, spać to już w ogóle,cała spuchnięta jak chomik, tona leków przeciwbólowych nie pomagała. Ale wyrwania nie ma się co bać. Cała "procedura" trwa może z 5-10 minut z czego 80% czasu to czekanie aż znieczulenie zacznie działać. Po jakiś dwóch godzinach zaczyna lekko boleć ale zwykły środek przeciwbólowy pomoże. Na drugi dzień już w ogóle- jedyne co to mnie irytowały szwy. Sama już "nie mogę się doczekać" wyrwania drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne śniadanie z świetnymi połączeniami :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. intrygujący ten syrop:) jabłko i cynamon - klasyk, który budzi ciepłe wspomnienia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam to zestawienie smaków, tylko jabłko zamieniłabym na gruszkę, dodała tahinę, a zamiast syropu miód kremowy- polecam na przyszłość. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bo w nocy, niestety, zawsze jakikolwiek ból jest silniejszy niż za dnia... 19 września uwierz mi, że to jeszcze stosunkowo nie daleki termin, u mnie czekałabyś pewnie do przyszłego roku ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Też muszę iść do ortopedy. Ciekawe czy jeszcze w tym roku się dostanę...
    Piękne te zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo jaki zbieg okoliczności...dziś o 3 nad ranem obudziłam się z bólem dziąsła-==rosnąca ósemkai tak cały dzień przeżywam te katusze xD wiec doskonale wiem co czujesz..;/

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko. Jak to przepysznie wygląda, chyba muszę skopiować jutro na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)