234.



Jaglany krem gruszkowy z jogurtem naturalnym, malinami, posiekanymi migdałami i białą czekoladą, kawa orzechowa



Lodówkowe śniadanie w zimny i ponury poranek popite ciepłą kawą <3 Było pysznie! Do tej pory w domu miałam tylko płatki migdałowe, ale takie chrupiące kawałki migdałów to jest dopiero coś :) Znów dziękuję Skworcu!

Chmury wiszą i grożą deszczem. W głowie myśli 'siedź cały dzień w domu, po co wychodzić?' Ale się nie dam! Idę biegać. Muszę wybadać sytuację z kolanami, bo po południu zapisuję się do ortopedy. Oby było dobrze, bo potrzebuję wybiegania. Trzymajcie kciuki! A po bieganiu mały wypad z Alą ;)

Komentarze

  1. Wygląda niezwykle delikatnie. :) Podoba mi się.
    Trzymam kciuki! Dasz sobie radę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta różowa zawartość miseczki :) Maliny i biała czeko to obłędne połączenie <3
    Trzymam kciuki żeby kolano się nie buntowało :) Sama mam ze swoim problemy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Twoje zdjęcia, tą łyżeczkę i ten krem! Gruszka też dziś u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też myślałam o tym musie, i po twoim śniadaniu na pewno go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała mieć taką różową łyżeczkę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kremik, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to śniadanie, takie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwycam się kolorystyką Twojego śniadania :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki krem <3
    Musiał być genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. smacznie brzmi ten krem :) A do tego kawka orzechowa <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna miseczka! <3 Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  12. krem gruszkowy, co za cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba nie przekonam się do śniadań na zimno :) Chodź nie powiem - są smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zrobić taki jaglany krem :) Wygląda przepysznie z tymi dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  15. krem gruszkowy a różówy ;p czuję, ze miał fajną konsystencję ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu skusić się na ten krem :)
    Pysznie go podałaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszelkim kremom w twoim wykonaniu muszę powiedzieć otwarte i stanowcze tak :)!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)