111.



Cukiniowe brownie pancakes, zielona herbata z pigwą


Placki boskie, tak samo jak wczorajszy chlebek :) Maria'n pozostaje jedną z moich ulubionych inspiracji. Wiem, że moje zdjęcia nie odzwierciedlają smaku, ale mam okropne światło w kuchni i ostatnio aparat nie współpracuje. Obiecuję, że po maturze postaram się dokształcić w tym temacie.

Idę na zakupy z przyjaciółkami, chcąc usilnie odłożyć na później naukę. Dzisiejszy angielski jest jedyną motywacją żebym zajrzała do czegokolwiek. A o maturze przypominają mi tylko dziwne sny. Czy to już maj?

Komentarze

  1. zapisałam sobie przepis, też je wypróbuję, bo wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smacznie wyglądają. Daj jednego:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne :) Uwielbiam takie placuszki. To zdjęcie z wbitym widelczykiem jest najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystkiego, matury, stresu itd zazdroszczę Ci tego okresu w życiu. Egzaminy szybko miną, zobaczysz ani się nie obejrzysz i z perspektywy dni, tygodni zdasz sobie sprawę że takiej tregedii nie było wcale ;) a czekają Cię za to wspaniałe miesiące wolności! Rozmarzyłam się i chciałabym do tego wrócić.. Sorry za moją dłuższą dygresję ale jakoś mnie wzięło na wspomnienia czytając o Twojej maturze;)
    Placki idealnie czekoladowe, ciekawa jestem smaku cukini w takich placuszkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Placuszki wyglądają wspaniale! Ja jadłam cukiniowe, ale tylko na wytrawnie na obiad. Teraz chyba muszę zrobić takie, bo Twoje wyglądają niezwykle kusząco. :)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, wyobrażam sobie, jakie to było dobre *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja robię cukiniowe w czwartek <3 Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają idealnie! Ten widelec wbity wygląda super;))

    Jeszcze kwiecień, spokojnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, ojej, ojej, zjadłabym takie choćby zaraz *___*

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę ich spróbować, podobno są plackową kwintesencją czekolady!
    A to miłych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje śniadania! Za każdym razem jak Cię odwiedzam to lecę do kuchni coś przyrządzić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. tak ona robi przepyszne śniadania ;)
    twoje zdjecia są super , a placuszki wyszły ci równie pysznie i ładnie jak jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze kwiecień :D Relax ;)
    Super placki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też bym poszła na zakupy zamiast sie uczyc... aaa..w zasadzie. może tak zrobię ;DD

    placki wyglądają super :D ja tam czuje z monitora ich smak <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę się Tobą zainspirować niedługo? :)
    Narobiłaś mi smaka na takie placuchy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ ja dawno jadłam placki! A cukiniowych to w ogóle.. obłędnie wyglądają, muszę koniecznie wypróbować *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. widelcostajne placki, haha :D piękne, ale jakże pyszne być musiały, rozpływam się od patrzenia na nie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cukiniowe placki brownies? Zrób mi takie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też matura śni się po nocach :< :D
    Ale te placki mega! Muszę takie zrobić :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)