86.


Kasza kukurydziana z jabłkiem, twarożkiem grani, masłem orzechowym, solą i cynamonem, zielona herbata z ananasem



Doładowanie przed wysiłkiem nad matmą. Ciekawe czy cokolwiek zrobimy ;) Wiecie jak to jest, z przyjaciółką ostatnią rzeczą jaką się robi jest nauka... Ale nie traćmy nadziei!
Co do mojej prezentacji to wczoraj naprawdę miałam chęci, przejrzałam milion stron, wypisałam sobie co chcę zawrzeć, ale nadal nie wiem jak mam to zrobić. Może gdybym nie poszła na fitness to bym do czegoś doszła, ale chęć ruszenia tyłka z krzesła była silniejsza, w końcu zaraz święta :)

A teraz idę kupić lody, tak na przekór zimie ;)


Komentarze

  1. po takim pysznym śniadaniu matematyka na pewno pójdzie gładko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kaszka, jabłko, grani i masełko - dla mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc owoców o poranku :)
    Lubię tę piosenkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też z prezentacją gorzej niż źle, ale miejmy nadzieję! Powodzenia na matmie! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale chociaż zaczęłaś dzień pysznym śniadaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdjęcie z łyżeczką jest cudowne, nie wiedziałam co to jest^^ :)

    Może przez święta wpadniesz na jakiś pomysł dot. prezentacji? Natchnienie Cię uderzy? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. I znowu coś pysznego! Muszę wreszcie zaopatrzyć się w tą kukurydzianą kaszkę i wykombinować takie śniadanie jak Twoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lody, lody, lody <3 a ja odkyłam kolejny wspaniały smak Haagen daazsa (vanilla caramel brownie) i z Marks & Spencer (cookies, cake &cream i blueberry cheescake) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet matma nie straszna po takim śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja polecam Ci wznowić kontakt z którąś panią polonistką:) nie zaszkodzi, a naprawdę pomoże. Po matur

    OdpowiedzUsuń
  11. lody w zimie - też lubię tak robić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. coś trzeba zrobić by przegonić tą zimę ;p

    pyszne miseczkowe śniadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjecia i najlepsze dodatki do owsianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. looody <3
    tak - pracowanie nad czymkolwiek z przyjaciolka to jest... trudny czelendż ;D

    smakowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepysznie napełniona! :)
    Wytrwałości w ćwiczeniu matmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same pyszności :) I podoba mi się ten dodatek masła orzechowego ! Bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta kaszka jest świetna i pasuje do wszystkiego, szczególnie z takimi dodatkami *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kukurydziankę uwielbiam solo, ale właściwie nie próbowałam jej podawać z żadnymi dodatkami, więc może popełniam błąd...:>

    OdpowiedzUsuń
  19. Kaszka <3 Uwielbiam takie łyżeczki kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)