82.



Chlebek bananowy, kawa


Pycha! Muszę tylko popracować nad zdjęciami...

Do 15:20 w szkole :( i dwa sprawdziany.
To będą najgorsze trzy dni jakie miałam w ostatnim czasie.
Nie wiem co jest ze mną nie tak, ale po prostu nie umiem się uczyć. Na myśl że mam usiąść skupiona przed zeszytem dostaję gęsiej skórki. Jak już siądę to wszystko mnie rozprasza. Może to przez to, że tak naprawdę nigdy nie kułam? Zawsze wszystko wchodziło mi do głowy tak... bez nauki. Boję się, że teraz mnie to zgubi. Nie mogę się zmusić do nauki :(


 



Chlebek bananowy /jedna porcja/
1 banan 
1 jajko
50g mąki pszennej (pełnoziarnistej)
80g jogurtu naturalnego
1 łyżeczka kakao
1 łyżeczka cukru
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/3 łyżeczki sody
Łyżka wiórków kokosowych
Banana rozgnieść widelcem, dodać resztę składników i porządnie wymieszać. Gotową masę przelać do naczynia i piec przez 30 minut w 200 stopniach.

Komentarze

  1. O rany, potrzebuję zrobić niebawem ten chlebek <3 Mój ulubiony.

    Trzymam kciuki za sprawdzian. Mi też ostatnio ciężko się uczyć :/

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam i mam w sumie do tej pory podobny problem z nauką..:<
    mmm dawno już nie jadłam tego chlebka,a tak bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę ten chlebek koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może po prostu jesteś zmęczona? Będą teraz święta, troszkę odpoczniesz. Czasami tak po prostu bywa, że nauka przychodzi z trudem, chyba każdy tak miewał. Nie przejmuj się, to na pewno chwilowe:)

    Chlebek bananowy poznałam od razu, mniam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ciężkie 3 dni :c
    Podobnie jak Ty nie mogę się też zabrać do nauki. Byle do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bym zjadła! Uwielbiam chlebki bananowe <3
    Współczuję, długo masz te lekcje :< Ale dasz radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę upiec taki jednoosobowy, bo "zwykłego" zjadam stanowczo za dużo ;) Przepyszne śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ojjj będzie dobrze, trzymam mocnoo kciuki ;***
    pyszny chlebuś doda energii i poprawi humor ;*
    powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma bata! Robię go w tym tygodniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie super dojrzałe banany!
    Mam ten sam problem z nauką ;/ Ale co tam, byle zdac maturę xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda cudownie! Nie powinnam oglądać takich pyszności o tej porze... Od razu mam ochotę na czekoladę!

    OdpowiedzUsuń
  12. idealne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)