76.



Domowy chleb żytni z masłem orzechowym i miodem/ Naturkiem i dżemem truskawkowym, zielona herbata z pigwą


To połączenie jest świetne!
Zjadłam, ubolewając nad pogodą- za oknem znów pada śnieg :(

Wczoraj miałam w domu niespodziankę- rodzice kupili w Lidlu blender. W sumie to nawet nie wiem do czego go mogę użyć bo nawet nie mam orzechów na masło. No ale jest ;) Macie jakieś dobre pomysły z wykorzystaniem blendera?

Wczoraj też w końcu doczekałam się książki "Jak zacząć biegać". Nie pozostaje mi nic innego jak siąść i czytać :D

Komentarze

  1. ahhh ten śnieg...
    jak chcesz to wpadnij rozchmurzymy się razem owsianką ;D
    bieganie... jak ja bym chciała się za to za brać,a moje lenistwo góruje .. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. może jakieś smoothie- banan+jogurt naturalny+masło orzechowe <3 albo jakieś zupy krem-brokułowa, krem z z marchwi...
    przyznam że nie łączyłam masła orzechowego z miodem ale skoro polecasz-to czas spróbować;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba u wszystkich już pada... :(
    Ale przynajmniej śniadaniem można się nacieszyć. ;) Z serkiem i dżemem - biorę!

    OdpowiedzUsuń
  4. blender w domu to świetna sprawa :)
    pyszniutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj z blenderem można szaleć na wiele sposobów :D Musy owocowe, koktajle, kremy owsiane, krem z manny, spróbuj <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kanapki, lubię takie połączenia:) blender to fantastyczna sprawa:) możesz robić zdrowe koktajle, ja swój notorycznie i nałogowo wykorzystuję właśnie na koktajle:)
    zaczynasz biegać:) powodzenia, to wspaniała sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy ja widzę na dżemie pieprz? przyznm, że tego jeszcze nie próbowałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do książki to powiedziałabym - 'wyjść i biegać' :D
    Przyjemnej lektury ;*

    Podzieliłabyś się przepisem na chleb? Bo u Ciebie zawsze taki świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chodzi o same składniki to: na dwie keksówki:
      500g mąki żytniej razowej
      1 kg mąki pszennej
      0,5 szkl płatków owsianych, słonecznika, siemienia lnianego, otrębów pszennych
      3 łyzki soli
      6,5 szklanki ciepłej wody
      Wszystko wymieszać z zakwasem*, przelać do keksówek natłuszczonych olejem, odstawić w ciepłe miejsce na 8 godz. Piec (wstawiając do ziemnego piekarnika) 1,5 godz w 180 st. Po wymieszaniu odkładamy 4 łyżki masy do słoika na kolejny raz. Trzymamy w lodówce. a tutaj sa jakies linki o zakwasach: http://www.chleb.info.pl/zakwas-porady-praktyczne/jak-zrobic-zakwas http://piekarniatatter.blogspot.com/2008/02/zakwas-zytni.html

      Usuń
  9. Siąść i czytać o bieganiu - cudowne! Ale mądre i rozsądne, treningi to nie jest zrobienie kanapki, trzeba ostrożnie, bo kontuzja to łatwa rzecz, gorzej się z niej wykaraskać.

    Blender... ja używam do miksowania banana z czym popadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blenderem to możesz sobie robić koktajle, albo np potraktować nim banana i dodać do placków, ciasta, owsianki.
    Potrzeba sama przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj możliwości jest mnóstwo, bo blendować można prawie wszystko ;D koktajle, zupy kremy, sosy itd.
    Bardzo lubię tą zieloną herbatę z pigwą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. blender to genialny wynalazek :D ja robię koktajle owocowe albo kremy warzywne na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  13. awwww, moja ukochana herbata :3
    ja robię nałogowo koktajle :) masła orzechowego nie polecam nim robić, bo bardzo łatwo i szybko jest zepsuć nim sprzęt x.x

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najczesciej uzywam blendera do miksowania zup :) pyszne sniadanko:) x

    OdpowiedzUsuń
  15. książkę i kanapeczki kradnę! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. blender i brak pomysłów?:D choćby i pyszne koktajle, szybie ubijanie białek do placuchów czy omleta:D

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam, masło orzechowe i miód na kanapce to rewelacja :3

    OdpowiedzUsuń
  18. blender=mega pyszne koktajle :D
    jak sobię zrobię swój właśny żytni chleb (co nastąpi już nidługo ;d) to tez sobie go tak zjem :) zainspirowałaś mnie, a co ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)