55.


Zapiekana kasza manna z jabłkiem, mandarynką, miodem, cynamonem i twarogiem, kawa


Po wyjęciu z piekarnika oczywiście tak wyrosła, że aż wypływała, niestety po ostudzeniu opadła (zdjęcia są ciepłej ;)).

Nie chcę, nie chcę, nie chcę, tak bardzo nie chcę TAM wracać. 7 godzin nudy, z czego cokolwiek robię na 3 godzinach. Masakra ;/ Dajcie mi wiosnę, dłuższą dobę, energię i wolność.

ZAPIEKANA KASZA MANNA Z JABŁKIEM
3 łyżki kaszy manny
jabłko
białko
łyżeczka miodu
125g sera białego
mandarynka
cynamon
woda
proszek do pieczenia
Kaszę ugotować i dodać pokrojone jabłko. Białko ubić, wymieszać z kaszą. Dodać cynamon, proszek do pieczenia i mandarynkę. Ser rozgnieść z miodem. Kaszę przełożyć do naczynka, na wierzch wyłożyć ser. Piec 30 min w 200 stopniach.

Komentarze

  1. Dasz radę !
    Też czekam na wiosenkę ;)

    Śniadanie - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudownie!
    Też nie chcę wracać do szkoły... Ale co zrobić. Byle do świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanim mi by sie upiekło, zjadłabym w trakcie pieczenia:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze na początku jest taka wysoka, a potem spektakularne bum i opada:D
    oj, jeszcze zatęsknisz za szkołą, zobaczysz:p ja też narzekałam ile wlezie, a to naprawdę fajne czasy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepyszna <3
    Może spróbuj następnym razem trochę zostawić ją w piekarniku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ to pięknie wygląda^^! :-)
    Oj do wiosny już niedaleko, nie marudzić proszę!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie to wygląda <3


    wiosny, też głosuję za wiosną..

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda rewelacyjnie! ja na nudnych lekcjach czytałam ksiązki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepysznie, aż chce się wyciągnąć łyżeczkę i zajadać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapiekaną mannę, a Twoja wygląda mega puszyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wiem, wiem, ale już zaraz wiosna! i wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ,zapiekana kasza manna w takim wydaniu , wygląda pysznie i pewnie jeszcze lepiej smakuję ;)
    bedzie dobrze ,szkola nie jest zła ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja jeszcze nie jadłam zapiekanej manny, muszę to nadrobić? :D

    Ugotowaną mannę się piecze? Ile czasu w ilu stopniach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma jakiegoś określonego czasu;-) ja piekłam ok 30 min w 200 stopniach, aż ser sie zarumienił. A potem jeszcze troche stała w ciepłym piekarniku.

      Usuń
  14. moje też mają tendencję do opadania, aaaj jak ja tego nie lubię! ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda pysznie :)
    Ja też mam dość szkoły...

    OdpowiedzUsuń
  16. doskonale Cię rozumiem, na większości lekcji nudzę się do tego stopnia, że odrabiam lekcje z innych przedmiotów, choć ma to swoje plusy ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. ale pycha połączenie! to niesprawiedliwe że zawsze opada. :/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię zapiekaną mannę, pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi jakoś nie opada :D Zapiekaną mannę uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudnie wygląda :)
    bardzo nie lubię jak coś, cokolwiek, mi po upieczeniu opada ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna zapiekanka :))) podaj przepis jak ją zrobić i dodaj nazwę, a przyjme ją do Jabłuszkowej akcji,
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)