52.


Słoiczkowa owsianka pomarańczowo-czekoladowa (pomarańcz, skórka pomarańczowa, kakao i czekolada), z wiórkami kokosowymi, miodem i jogurtem naturalnym*, zielona herbata grejfrutowa


Może nie wygląda, ale było taakie pyszne!!

Dziś na lodowisku byłam całe dwie godziny i pochwalę się, że jeździłam całkiem sama! :) I tylko raz upadłam! Jestem z siebie taaka dumna, nigdy się nie spodziewałam, że się nauczę! Chyba to polubiłam. W środę idziemy znowu. A, i mam znajomości z takim miłym Panem od łyżew, haha <

*Słoiczkowa owsianka pomarańczowo-czekoladowa
4 łyżki płatków owsianych
łyżka otrębów
pomarańcza
skórka z pomarańczy (obrać, sparzyć skórki i zetrzeć)
łyzeczka kakao
łyżeczka miodu
2 łyżki jogurtu naturalnego
2 kostki czekolady
łyżka wiórków
1/2 szklanki wody
Pomarańczę obrać, skórki sparzyć i zetrzeć. Do słoika wsypać płatki, otręby, wiórki, kakao, startą czekoladę, skórkę i pomarańczę. Jogurt wymieszać z miodem i też dodać. Wszystko wymieszać, zalać wrzątkiem, wymieszać i odstawić na noc.

Komentarze

  1. To super, że już lepiej Ci idzie ;)

    Genialna ta owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę to mogę Ci zazdrościć <3 pan od łyżew i tak fajnie spędzic dzien <3

    a owsianka musiała być genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie "niewyglądające" dania przeważnie są przepyszne^^ :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiała być pyszna. Połączenie pomarańczy i czekolady to jedno z lepszych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje owsianki często nie zachęcają wyglądem, choć zawsze nadrabiają smakiem! ;) Bardzo przyjemny blog. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to nie wyglada pysznie , jest boska ! pycha ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. smak pewnie prezentował się obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. z pomarańczą rzadko kiedy wyglądają mega apetycznie, ale smakiem nadrabiają podwójnie<3
    ja się chyba nigdy nie nauczę jeździc na łyżwach, więc zazdroszczę:p

    OdpowiedzUsuń
  9. podwójnie pomarańczowo, podwójnie kakaowo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiło mnie to Twoje śniadanie :D Jak dokładnie ją zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę z dystansem podchodzę do tych słoiczkowych:D raz sie sparzyłam i ciężko mi sie przełamać:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście może nie wygląda zbyt apetycznie, ale czasem to tylko taka zmyłka przy pysznych owsiankach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie jadłam słoiczkowej owsianki, pycha <3
    Chyba niedługo zrobię (może w słoiczku po maśle orzechowym? :D) a przed podaniem wstawię do mikrofalówki bo gdy jest zimno wolę ciepłe śniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to ty kurde łyżwiarką zostaniesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. błotnisty kolorek, ale smak rekompensuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słoiczkowe są najlepsze :)
    A ja się dzisiaj nie wywaliłam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorek średni, ale smak zapewne to rekompensował ;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)