823.



Bananowa granola (płatki owsiane i orkiszowe) ze słonecznikiem, wiórkami i karmelową odżywką białkową podana z serkiem wiejskim i malinami
35B/20T/65W


Najprościej jak się da, ale wraz z końcem byciem samą w domu skończyła się moja chęć do spędzania dłuższego czasu w kuchni. Ale nie ma tego złego, uwielbiam te letnie granole <3


Szczęście to... zakupy! No jasne, jak większości kobiet :D Pod warunkiem, że mam dobry dzień do łażenia po sklepach no i pieniądze. I nie szukam niczego konkretnego, bo wtedy wiadomo, że tego nie znajdę. Nowa rzecz zawsze poprawi humor! Jakoś na początku wakacji potrafiłam z nudów chodzić do galerii kilka razy w tygodniu i zawsze coś wpadło mi w ręce. Teraz omijam sklepy szerokim łukiem żeby nie kusić losu, w końcu karnet na siłownię sam się nie kupi :P

Komentarze

  1. Proste nie znaczy złe. Czasem sama uwielbiam zjeść zwykłą owsiankę z owockami i już :)
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostota jest nawet wskazana :) Zwłaszcza taka pyszna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to szczęście, że rodzice dokładają mi się połowę do karnetu i zarazem nieszczęście, że do najbliższej galerii mam 30 km ;/
    A granola zachęca, nie mam czasu na robienie w piekarniku, więc pokuszę się na tą z patelni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie domowe granole mogłabym jeść codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje granole zawsze są fantastyczne, muszę zrobić, bo dawno jej u mnie nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam ostatnio się w tej prostocie rozkochuję i im mniej czasu spędzam w kuchni tym bardziej mi smakuje ;)
    ...o kurcze, to niezłe masz ,,obroty"- ja żeby wydać choćby złotówkę potrzebuję... porządnej motywacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja własnie mam odwrotnie, gdy jestem sama w domu- wtedy kombinuję w kuchni ile się da, korzystając z tego, że nikt mi nie przeszkodzi :D
    Zakupy! Szkoda tylko, że jak idziesz po coś konkretnego, lub masz pieniądze- wtedy nic nie widzisz, a gdy ich brak-wtedy nagle tyle rzeczy Ci się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o to mi chodziło :D byłam sama w domu tylko 2 dni :/

      Usuń
  8. Ważne, że smakowało, a czasami taka właśnie prostota jest najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze kupię coś bezsensownego, albo kupię, i potem leży nieużywane ;''D

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczęłam wyznawać zasadę im prościej tym smaczniej :D
    Mnie przerażają zakupy...

    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie lubię serków wiejskich :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)