634.



Jajecznica na maśle z cukinią, natką, szczypiorkiem, czarnuszką i ostropestem, tosty, herbata jaśminowa



Codziennie stawiam czoło myśli, że poranki powinnam spędzać zupełnie gdzie indziej. Małe deja vu. Ale tym razem nie muszę się tego wstydzić ani ukrywać.
"Kiedyś, po jakimś czasie, 
spotkamy się w kawiarni albo w metrze. 
Będziemy próbowali się nie rozpoznać albo nie zauważyć, 
szybko odwrócimy się od siebie. 
Będziemy wstydzili się tego, co stało się z naszym “my”, 
co z niego zostało. 
Nic. 
Dwoje obcych sobie ludzi ze wspólną pozorną przeszłością, 
której tak długo i tak bezwstydnie pozwalali się okłamywać."
— Daniel Glattauer

Komentarze

  1. takiej wersji jajecznicy jeszcze nie jadłam! a mam na nią straaaszną ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne śniadanie, tak dawno nie jadłam jajecznicy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jak wrócę do domu to sobie taka zrobię. Z cukinią jest mistrzowska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiem co będę jeść dziś na kolacje ;D
    Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie podana jajecznica, prosto z patelni nigdy nie jadłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy ja ostatnio jadłam jajecznicę ? :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Cukinia cudowna do wszystkiego <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ma kolor ta jajecznica ;3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)