354.



Pełnoziarnisty kuskus na soku pomarańczowym z jabłkiem, miętą, cynamonem, żurawiną, jogurtem naturalnym i pistacjami, herbata kaktusowa



Kaszę zalałam wieczorem dodając jabłko i miętę i zamknęłam w słoiku, dzięki czemu miała niezwykły miętowy smak.

Nie lubianą niedzielę zamierzam spędzić nieumalowana, w wyciągniętym dresie. Pierwszy przystanek- kuchnia. Potem biorę się za wiersz. Muszę coś sklecić, dam radę, dam radę. Jeśli starczy czasu to przejrzę foldery na laptopie, powspominam. Taka dziś refleksyjna jestem. Z muzyką zagłuszającą natrętne myśli. I krzyki. Oby do jutra.


Komentarze

  1. jedna z moich ulubionych kasz. smaczna i szybka w przygotowaniu. choć na soku jeszcze nie próbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danie wygląda wspaniale :)
    Mnie czasami też coś bierze na refleksje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dalej nie spróbowała kuskusu na słodko... :x

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielbię tą kaszę na słodko ! Nawet bardziej niż w wytrawnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba się nauczyć żyć z całym bagażem wspomnień, ja wciąż się uczę i coraz lepiej mi wychodzi. To takie budujące:) Tobie też tego życzę, bo można czerpać wiele siły z przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbata kaktusowa? Skąd? Jakie wrażenia? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wystarczy kliknąć, jest podlinkowana.
    Od skworcu.com.pl
    Mi posmakowała, bardzo. Zdecydowanie jedna z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie jadłam kuskusu, a uwielbiam! Na słodko jest przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje miseczki są zawsze tak ładnie zapełnione dodatkami :)
    A kuskus na słodko - zdecydowanie tak!

    OdpowiedzUsuń
  10. herbata do spróbowania, dla takiego konesera herbat jak ja to obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kuskus, ale na soku to dla mnie nowość. Brzmi ciekawie, więc na pewno spróbuję :)
    Lubię takie leniwe niedziele. Mam czas na odpoczynek i przemyślenia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dres? Ambitnie. U mnie pidżama.

    Kuskusem kusicie mnie wszystkie! O Wy złe! Muszę kupić,zrobić,spróbować wreszcie w wersji słodkiej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)