Zdrowa pizza


Zdrowa pizza
55B/20T/60W
 

PRZEPIS /porcja/
Ciasto:
60g mąki jaglanej (albo innej bezglutenowej)
jajko 
przyprawy, sól
woda do uzyskania gęstej konsystencji

Wszystkie składniki wymieszać, wylać do okrągłej formy (u mnie 20 cm) wyłożonej papierem i  piec około 20 min w 180 st.

Farsz:
6 pieczarek
pół cebuli
60g groszku
150g piersi z kurczaka
2 plasterki boczku
kawałek cukinii, papryki
sól, zioła
30g sera cheddar/ mozzarelli
ząbek czosnku
łyżka koncentratu

Warzywa umyć i pokroić w kostkę. Na patelni rozgrzać olej kokosowy, podsmażyć mięso i warzywa, dobrze doprawić. Zarumieniony placek wyjąć z piekarnika, posmarować koncentratem, posypać czosnkiem i ziołami (np świeżą bazylią). Farsz wyłożyć na gotowy placek, posypać serem  i zapiec jeszcze przez około 10 min do zarumienienia. 


Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie to widzieliście ją nie raz, bo naprawdę smakuje obłędnie i jest świetnym zamiennikiem zwykłej pizzy. Z dodatkami możecie szaleć, ja jestem wierna temu zestawieniu, ewentualnie podmieniam ser na pleśniowy, jak gdzieś trafię na fajny :D Oczywiście podaję ją z solidną porcją ketchupu!

Komentarze

  1. obłędna. Nie dość, że zdrowa to jeszcze pięknie wygląda :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://www.zielonakuchnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)