Pieczony omlet piernikowy podany z masłem



Pieczony omlet piernikowy podany z masłem
30B/26T/15W




 

PRZEPIS /porcja/
10g mąki kokosowej
10g mąki orzechowej
10g wiórek kokosowych
100g startej marchewki
kawałek startej cukinii
2 jajka
przyprawa do piernika bez cukru, cynamon
szczypta soli, proszek do pieczenia

Suche składniki połączyć w misce. Cukinię i marchewkę zetrzeć na tarce. Jajka i warzywa dodać do miski z suchymi składnikami, doprawić i dobrze połączyć widelcem. Przelać do naczynka wyłożonego papierem, piec 20 min w 180 st. Ja podałam na drugi dzień (na noc wstawiłam do lodówki) z masłem i syropem karmelowym.

Komentarze

  1. Roztrzepana Zabiegana23 sierpnia 2016 10:37

    Świetny pomysł z takim podaniem omleta :)
    Zapraszam:
    chrupacz-poranny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. myslalam ze tylko ja jadłabym wszystko z masłem hjahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow *-*
    Dwie porcje zdrowych warzyw w słodkim ciachu ! To lubie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)