1063.wypieki



Muffinki czekoladowo-migdałowe z malinami
27B/15T/35W


Cóż ja poradzę, że znowu muffinki :D W sumie jakbyście zobaczyli moje ostatnie posiłki to praktycznie prawie każdego dnia są takie same, nie chce mi się kombinować i jakoś mi to nie przeszkadza. Muffinki są bardzo podobne do tych ostatnio, zmieniły się tylko dodatki. Obie wersje są pyszne więc zachęcam do spróbowania :)

 
PRZEPIS /2 porcje/ 
20g płatków jaglanych
banan
2 jajka
30g odżywki białkowej (u mnie pół na pół czekoladowa i waniliowa od kulturysta.com)
10g mąki kokosowej (u mnie od bioindygo.pl)
20g amarantusa ekspandowanego (u mnie skworcu.com.pl)
kawałek startej cukinii
łyżka kakao
2 łyżki płatków migdałowych
maliny
Suche składniki poza płatkami migdałowymi dzielimy na dwie miski - do jednej dodajemy odżywkę czekoladową i kakao, do drugiej odżywkę waniliową. Do każdej masy dodajemy pół banana, jajko i połowę startej cukinii, dokładnie mieszamy najlepiej widelcem, do powstania gładkiej masy. Do silikonowych foremek wylewamy najpierw masę czekoladową a na wierzch waniliową. Mi wyszło 10 babeczek. Każdą dekorujemy malinami i płatkami migdałowymi. Pieczemy w 180 st przez 30 minut.

Komentarze

  1. Roztrzepana Zabiegana21 sierpnia 2016 09:33

    też ostatnio dorawałam maliny i nie mogę im się oprzeć *.* świetnie je wykorzystałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sportowi Smakosze21 sierpnia 2016 14:29

    oj zjadłabym, oj zjadla <3 uwielbiam słodkie śniadania!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)