1059.


Dwukolorowe muffinki kokosowo - czekoladowe
30B/15T/33W


Jeśli wiem, że mam cały tydzień zajęty to lubię w niedzielę upiec sobie jakieś większe ciacho lub muffiny żeby mieć je na przynajmniej dwa dni. Ogromna oszczędność czasu i duża wygoda. Te muffiny są równie smaczne pierwszego dnia jak i trzeciego, znakomicie nadają się do wzięcia na wynos, także polecam serdecznie :)

 
PRZEPIS /2 porcje/ 
30g płatków jaglanych
banan
2 jajka
30g odżywki białkowej (u mnie pół na pół czekoladowa i waniliowa od kulturysta.com)
20g wiórek kokosowych
10g mąki kokosowej (u mnie od bioindygo.pl)
20g ziaren amarantusa (u mnie skworcu.com.pl)
kawałek startej cukinii
łyżka kakao
Suche składniki dzielimy na dwie miski - do jednej dodajemy odżywkę czekoladową i kakao, do drugiej wiórki i odżywkę waniliową. Do każdej masy dodajemy pół banana, jajko i połowę startej cukinii, dokładnie mieszamy najlepiej widelcem, do powstania gładkiej masy. Do silikonowych foremek wylewamy najpierw masę czekoladową a na wierzch kokosową. Mi wyszło 10 babeczek. Pieczemy w 180 st przez 30 minut.








Przypominam o konkursie, do wygrania fantastyczna książka! :) Szczegóły TUTAJ.

Komentarze

  1. Roztrzepana Zabiegana13 sierpnia 2016 12:13

    Cudnie wyglądają :D Czarno- białe, śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo apetycznie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)