1056.


Czekoladowe bezglutenowe ciasto z mikrofali z polewą orzechowo - czekoladową
30B/25T/40W
 

 
PRZEPIS /porcja/
Ciastko:
20g płatków jaglanych lub mąki
10g mąki kokosowej (u mnie od bioindygo.pl)
15g odżywki białkowej (u mnie czekoladowa kulturysta.com)
banan
jajko
10g wiórek kokosowych
kawałek startej cukinii 
Wszystkie składniki połączyć widelcem na gładką masę. Przelać do naczynka. Piec w mikrofali na najwyższej mocy ok. 3 minuty. Zostawić do ostygnięcia.
Polewa:
łyżeczka oleju kokosowego
łyżka kakao
10g masła orzechowego (u  mnie Primavika)
Wszystkie składniki wrzucić do rondelka, dolać nieco wody i rozpuścić (polewa musi być gęsta). Ciastko przekroić wzdłuż na pół, wyłożyć połowę masy kakaowej, przykryć drugą połową. Resztą masy udekorować wierzch i boki ciasta. Wstawić do lodówki aby zastygło.





PRZYPOMINAM O KONKURSIE! Szczegóły TUTAJ.

Komentarze

  1. Wygląda jak tort (na miniaturce szczególnie). Wchodząc tu zastanawiałam się co to za okazję do świętowania dzisiaj masz :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)