987.chia



Kawowy pudding chia z bananem, twarożkiem, nerkowcami, sosem kakaowym i domową czekoladką
32B/27T/45W 



Przepis na domową czekoladą już chyba okrążył Internet. Przepis banalny, wystarczy olej kokosowy i kakao. To moje pierwsze podejście, poza podstawowymi składnikami dodałam odżywkę białkową, ale jako że nie przepadam za jej smakiem solo to trochę mi nie podeszła :D Jest dobra, ale przeszkadza mi ten charakterystyczny posmak. Teraz zrobię podejście numer dwa, słodząc masę słodzikiem. Nie będzie białkowa, ale może stworzę recepturę idealną dla mnie :P

Poza tym wczorajszy wieczór spędziłam oglądając na YT kolejne filmiki, tym razem szukałam inspiracji treningowych. Chyba to naprawdę lubię, bo nie mogłam się oderwać :D I powoli wprowadzam zmiany!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)