985



Bananowe ciastka bezglutenowe z masłem orzechowym i polewą kakaową podane z twarożkiem
33B/20T/50W


 


PRZEPIS /porcja/
30g mąki (u mnie ryżowa i kasztanowa)
łyżka wiórek kokosowych
banan (rozgnieść widelcem)
jajko
10g odżywki białkowej (można pominąć i dosłodzić albo dodać budyniu)
łyżka masła orzechowego (u mnie Primavika)
szczypta proszku do pieczenia, cynamonu, soli
łyżka kakao

Wszystkie składniki poza kakao dokładnie wymieszać. Na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia wylewać po łyżce ciasta (albo wylać całe i pokroić po upieczeniu na mniejsze kawałki). Piec ok 20 min w 180 st. Gdy ostygną polać kakao wymieszanym z odrobiną wody i słodzidłem. Włożyć do lodówki by polewa stężała.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)